fredag.

fredag har ALLTID förut i mitt liv inneburit lycka inför helgen.
men idag är allting skit.
jag kom hem från jobbet för en timme sen och jag har legat här i sängen ända sen dess.
ville se på bio men ingen kan eller så svarar dom inte.
ville äta middag hos mamma men hon jobbar och pappa har redan ätit.
varför inte bara ett häng?
ÅH JAG ÄR LESS. less på att jag har hälften av mina vänner nere i göteborg. less på att jag aldrig orkar laga middag. less på att alltid behöva styra upp grejer. less på sandra som är i london. less på att jag har en miljon kläder i min garderob som jag aldrig får använda för att JAG ALDRIG GÖR NÅGOT. less på alla jävla kärlekspar. less på facebook och all jävla hets. less på skitsnack. less på att ligga i min säng och gråta och mest av allt är jag less på mig själv.

man läser att folk gör grejer hela jävla tiden. jag vill också vara en sån som gör grejer hela jävla tiden.
jag är less på att för det mesta, alltid, vara ensam.
att inte ha nån att gråta ut hos. för det vill jag. gråta alltså.. livet suger. iaf tills nästa vecka till vi vet vad som är felet.
till dess så suger livet. och i värsta fall så kanske det suger ännu mera då. men så ska vi inte tänka.

nej för jag är den som aldrig är ledsen. jag är den som alltid är glad. alltid positiv och trevlig och skrattar och inte har några bekymmer och skiter i allt.
jo det är det ni tror.

om ni bara visste...

nu ska jag se nån film och sen ska jag väl sova.
det enda positiva med den här helgen är att vi spelar matcher. och att jag imorgon äntligen får träffa mamma.

fan vilket sugigt jävla inlägg och fan vad bitter jag låter.
men ibland får man väl vara det? utan att tusen frågor ska behöva besvaras?
idag är en sån dag.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar att jag ar i london men jag gillar inte att du ar less

pusspuspuspsupsupsupsuspuspus ses snart

2009-08-28 @ 23:58:12
Postat av: stålkvinnan

Lilla vännen, inte vara ledsen... Tänk på allt du har istället för det du inte har! Man ska vara glad för det lilla vet du, annars blir man galen. Jag är glad att jag har ett jobb som jag tycker om. Glad att jag har dej och alla andra i min lilla familj( håriga och inte håriga). Tror vi ska göra palt idag, det blir väl gott?? Kanske åka till mormor och vattna även fast det regnar!! Vi låtsas att allt är som vanligt, i alla fall tills vi vet att det inte är det. Allt ordnar sej, det lovar jag, på ett eller annat sätt....puss puss vi ses sen efter matchen, jag älskar dej det vet du!!!

2009-08-29 @ 09:40:01
Postat av: Anonym

Jag o pappa finns alltid här för dig det vet du! vad det än gäller: sällskap,en axel att gråta mot,middagsmat(gäller ju faktiskt för det mesta),filmsällskap,handbollssnack m pappa,skvaller m Linn,gosning m Lisa.GO mat o ett vin glas m tillhörande surr, lite omplåstring o någon spruta då o då av mig...;) Det kommer bättre tider jag lovar,även om livet har sina motgångar ibland.

Vi älskar dig så! /Kram Lena

2009-08-29 @ 14:57:49
Postat av: Evelina

Jag vet precis hur surt och meningslöst allting känns. Det var inte så kul att sitta deppig i Luleå helt själv många gånger heller. Men det bästa är att det går över. Du är en supertjej som förtjänar att vara lycklig hela tiden, och det kommer. Även om det kommer att vara lite tungt och tråkigt ett tag. Det bästa är att du har tusen personer runt omkring dig som bryr sig och bara vill att du ska må bra! jag längtar till jag får träffa dig nästa vecka.. Puss och kram...

2009-08-30 @ 10:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0