och så var det fredag!

igår inhandlade jag mig en kalender så att jag ska ha mer koll på när och vart jag ska jobba, när folk fyller år osv osv. yes. inkasserade ännu en vuxenpoäng!

igår hade jag ju lovat att bjuda syster linn på lunch, så vi tog varsitt skrov från rönkan! hehe. sen mötte jag joel inne i stan när han slutat och vi tog bussen som gick kl 15. väl här så vilade joel en stund och jag satt vid datorn medans och nördade. kanske spelade mobilspel också, kommer inte riktigt ihåg.. haha.
jag var verkligen inte hungrig efter skrovet så joel åt middag och sen la vi pussel! kolla så långt vi kommit, ändå bara tredje gången vi lägger! :)


sen åkte vi in till stan vid åtta och jag åkte till pappa och väntade medan jolle skulle träna. hann se nyaste gossip och chuck, och lite scrubs. hann även prata lite med ida, åh jag saknar henne!
vi bestämde oss för att lyxa till det med chips och dip igår, HEHE. så vi myste på till seinfeldt och csi och sen gjorde vi oss klara för sängen.

vaknade imorse vid 11 av att sandra ringer, JAG HAR FÅTT MIN DEKLARATION!! haha, lilltösen var överlycklig. fan jag har inte fått min ännu? konstigt att hon, bybarnet, får sin före mig. det här måste utredas snarast!
iaf. åt frukost sen, mm kolla så god den blev!
 

nu skulle jag bara in här en snabbis och sen tänkte jag ta en liten prommis runt trångfors osv. fan jag hade velat springa. men nästa vecka! då kan jag ju fan inte vara sjuk nå mer! punkt.
björn ringde nyss och frågade om morgondagen. om jag hade hunnit ragga nå folk, hehe. och klart har jag det. ellller?
det blir nog jävligt kul iaf :D längtar!

och ikväll ska jag och jolle äta hos pappa, bakad potatis med revbensspjäll ska det bli :) MMM!
och sen sover vi väl i stan. fan vad skönt att vakna upp imorgon och slippa stressa till match/jobb utan vi kan bara ligga och myyysa:) det längtar jag också till!
men nu, på med prommisskorna och ut i den sköna vädret. inte så mycket sol såg jag, men varmt verkar det vara!

hejjjsss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0