1 appe

idag är det 1:a april och jag har inte blivit lurad en enda gång! rätt bra av mig ändå..
dock var det inte så svårt att hitta skämtet i nsd, men desto svårare i extra? nån som hittade det där? haha.. eller är jag bara kass..

dagen har vart hiimla bra :) vaknade vid 12, och fyfan hur jag mår på morgonen alltså. det är värst då! nåja. sen kom jolle hem igen från skolan vid 13 och han hade med sig världens bästa present :)
i fredags firade vi nämligen 1 år, eller ja, det var då vi första gången pratade med varandra. dock hade både han och jag helt fullt upp förra veckan så vi båda glömde bort det! haha.
men fick iaf en massage på salong total och ett jättegulligt kort :) ååh. världens bästa present av människan jag älskar mest :) blev jättejätteglaad!
nu måste jag dock på stan och fixa hans present också! hehe. jag har mina funderingar, men dom får ni inte veta ännu!

medans jag åt frukost så pysslade joel med projektet som tydligen ska vara inne nu på torsdag? om jag kommer ihåg rätt. sen tog vi en prommis runt sandtaget och trångfors, och fick oss därmed 40 minuters promenad idag :) ååh. var jättefint väder också! myyys.
väl tillbaka så fortsatte vi med att bygga på vårat pussel som är 500 bitar!
tänkte hålla er uppdaterade här hur det går, haha.

   såhär långt har vi hunnit på 1 dag! hehe.

sen tog jag bussen tillbaka hem och åt renskaaav! mmm.
sen har jag inte gjort så mycket. sett nyaste oth och några lost-avsnitt jag inte hunnit se.
blir inge mer nedladdning här för min del, det vågar jag fan inte haha.
sen har jag också tjatat på sandra att följa med mig ut på lördag! helvete, enda helgen jag är ledig typ! haha. även varit på björn.. era jävlar. jag ska lyckas! mhehe.
neeej nu ska jag lösa lite korsord och somna före 24 för en gångs skull. måste bli kvitt den här jävla sjukan som gör mig galen.
imorgon ska jag bjuda linn på lunch, hon har ju vattkoppor stackars syrran :( och sen får vi se! åker nog till hampis på kvällen och myser :) saknar dig här hjärtat!

YOU KNOW YOU LOVE ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0