hej hallå

hm ja nu var det ett tag sen jag skrev.
det händer inte så mycket just nu.. förutom att det denna vecka är looov! vilket innebär att jag kan vara med jolle när jag vill : )
jobbsökandet går väl framåt. ska fixa det där från carina i veckan. hade helt glömt bort det faktiskt! sen ska jag ringa till arbetsförmedlingen och meddela hur mitt jobbsökande går. får hoppas att dom inte klagar alltför mycket.
sen ska jag även ta tag i att ringa lite nummer som jag fick av han på arbetsförmedlingen. men tänkte att jag ska göra det nästa vecka.
det löser sig. saker och ting löser sig alltid. man måste tänka positivt, eller hur?!

handbollen då, jaa.. vi har match nu på söndag mot sundsvall. spännande att möta ett helt nytt lag! dom verkar vara helt ok ändå om man tittar på deras senaste matcher. så vi får hoppas att vi spöar dom ;) kom och hejja vetja! en perfekt match att titta på när man är bakis (som INGEN i vårat lag ska vara......). kl 13 på hildurs är den iallafall.

hmm.. mer.. var ut i lördags faktiskt! har inte varit ut på en månad, så det var riktigt skoj faktiskt! jag och eve åkte till björn och sen kom även åsa & anki med c/o dit. sen vidare på boddan. träffade en massa folk jag inte sett på väldigt länge, så det var himla trevligt!
men nu blir det inte nå fest på länge. känner mig duktig. är dessutom så jävla jobbigt hela proceduren med nya kläder och blablabla.. nä. ett tag ska jag lägga det på hyllan igen. blir så mycket roligare då när man väl är ut igen! haha. nåja.

köpte även en ny jacka idag! 1500:- (om jag kommer ihåg rätt) på intersport för en (enlig mig) jäävligt snygg jacka. den är vit och innerfodret är rosa : ) jag bara älskar den.




nu hade jag tänkt krypa ner i sängen med jolle och mysa och somna gott som fan.

JAG ÄLSKAR LOV!


Kommentarer
Postat av: mor

Den var ju jättefin jackan!! Skjut inte upp till i morgon det du kan göra idag!!!!!!!!Ring till de där arbetsgivarna idag och få det gjort, du är expert på att säga sen....Du måste få fingrarna ur fattar du väl? Men du är ganska söt i alla fall. Fixa allt nu i veckan så känns det bättre sen!Puss på dej mitt pucko =)

2008-10-29 @ 09:57:21
Postat av: sandra

jaa jackan var snygg, den var du värd;) så då är det okej ju höhöhö

2008-10-29 @ 10:57:59
Postat av: elin

snygg jackan ;) och sötisarna ;D

2008-12-20 @ 20:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0