VARSÅGODA

jaha här kommer en liiten uppdatering iaf. har fan fått mig ett jobb!! och inte vilket jobb som helst, utan på rönnbäcks! hehe.. så på måndag börjar jag ordentligt, jobbar mån tis ons och tor. sen ledig helgen. hur skönt som helst.. ett vikariat på 92% kan man fan inte klaga på. det duger för tillfället iaf. stolt över att jag lyckats skaffa mig ett jobb iaf, ha ha.

annars så bor jag kvar här hos pappa i min lillebrors rum. det känns bättre nu. med fortfarande oerhört tungt eftersom jag inte har nån jävla aning om nånting just nu! äh. det löser sig med tiden. det brukar saker göra.. 'var sak har sin tid'.
trivs iaf oerhört bra här med pappa, lena & mina syskon. dom får tiden att gå så mycket snabbare! sen är jag ju hos mamma varannan helg också, längtar efter henne. måste nog ringa henne sen..

ikväll däremot. ikväll ska jag inte tänka på något annat än att ha roligt med mina bästa emmy & sandra. tyvärr så dissar eve oss ikväll, men det unnar jag henne av hela mitt hjärta ;) helt sjukt vad man uppskattar sina vänner när såna här grejer händer. är så lyckligt lottad känner jag : )
nej nu måste jag planera kvällen. dessa jävla outfits att tänka mig. har ingen jävla koll och orkar inte bry mig. haha. blir nog bra ändå.
återkommer med en bättre uppdatering när jag har lust, tid och ork. tjaaaa








pirr i magen är nog det bästa jag vet, förresten.


Kommentarer
Postat av: E

äntligen kom den!! väntar på en ny uppdatering....IKVÄLL

2008-05-04 @ 15:41:38
Postat av: Carro

Vad fin du var i lugg,
jättesöt.

2008-05-04 @ 19:17:07
Postat av: pp

Jag är också stolt och glad att du äntligen har ett jobb/pp

2008-05-04 @ 20:24:10
Postat av: Madelene

Jag hittade dig av en slump. Kan säga att det känns som om det är jag själv som skriver det du skriver i din blogg. Man är fler än man tror som går omkring med den känslan av att något äter upp en innifrån.

Hoppas allt går bra för dig till slut.

2008-05-05 @ 11:15:23
URL: http://mdln.blogg.se
Postat av: Petra Isaksson

grattis till jobbet : ) det verkade ju gå bra när vi var och köpte mat där : )

2008-05-15 @ 22:05:35
URL: http://petraisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0