Välkommen tillbaka!

Oj oj vad ni ska ha varit oroliga att jag har hunnit skriva en massa hemliga saker medans ni inte kunnat snoka i min blogg! mohaha. Men nu är jag tillbaka. Mest bara för att jag har svintråkigt och tänkte att jag skulle passa på att fixa ett inlägg här.
Här ligger/sitter jag just nu iallafall,


ute på gården hos pappa, på en tjock och skön stolmadrass (?) och lapar sol. Bestämde mig för att hämta ut datorn så jag kan underhålla er denna härliga dag! Pappa, Lena, Linn & Lisa åkte imorse till Sundsvall och jag har hela huset för mig själv! FF SOM FAAN! Meen. Då jobbar jag ju i helgen. Idag börjar jag 18 och är väl hemma kring 04. Likadant imorgon. Och söndag 18-24. Japp, på söndag (1:a juni) börjar vi har öppet till 24 på söndagar och vardagar. Dock så börjar man då en halvtimme senare när man jobbar på vardagarna, kl 17 alltså. Så det ska bli skönt att man kan vara ute hela dagarna innan man börjar jobba. Måste ju fan jobba på brännan, speciellt när mina 2 närmsta vänner ser ut som negrer efter deras besök i Cypern!!!! Fyfaaan.....

Jag har en jobbig jobbvecka framför mig. Jobbar som sagt fre, lör sön. Sedan mån, ledig tisdag (NÄR JAG FÖRÖVRIGT FYLLER ÅR), jobb ons, tors (kväll), fre lör (natt), och söndag kväll. Men SEN, sen är jag fan ledig mån, jobbar bara tis ons och tor. Och sen ledig fre lör sön!! Och veckan efter det jobbar jag dagtid, och sen ledig fre lör sön igen, när det är midsommar!! Okej. Ni fattade förmodligen ingenting av det där, men jag kunde inte bry mig mer.

Nu väntar jag på att få besök här på gräsmattan. Ligga och sola med lite halsont har väl aldrig dödat någon. Vad jag vet?
Inatt blir det bara raka vägen hem och sova, för imorgon är det dags för bal för mina kära vänner. Dock inte Sandra. Men Emmy och Åsa. Dom kommer vara snyggast på hela stället.
Har sett till att få låna Johns kamera också, så det blir superbra.

Igår såg jag förövrigt världens hemskaste film. Fy IN I hela helvete vad jag grät. Det var nästan mer gråt till denna än till Dagboken. OCH DÅ, då är det fan mycket gråt. Åhh. Får helt ont i magen när jag tänker på den. NI MÅSTE SE DEN!! "Ps. I Love you" heter den.
Såg dessutom "What happens i Vegas" förra veckan. Iih. Den var lika bra och lika fin som jag hade tänkt att den skulle vara.

Såg sista desperate-avsnitten för någon dag sedan också. Jag håller med Mallan, det är fan kasst att man vet vad som händer nästa säsong. Men är det ens klart att det blir någon mer säsong? Jag har inte hört något om det iallafall. Nåja. Vi får väl se.
DOCK har jag hamnat efter som faan med både Grey's och Lost. Med ett internet här hos pappa på 0,5mb/s så går det fan inte att ladda hem.
Måste nog till mamma och låna Kullis kabel nån dag. Illa illa, att jag missat mina favvoserier såhär pass mycket.

Iallafall, FF i helgen alltså. Och jag jobbar. Det suger.
Är rätt tråkigt och ensamt här i stora huset när inte alla är hemma... Nåja, på måndag kommer dom tillbaka.
Jag funderar på att åka till mamma och äta imorgon efter jag kikat på baltjejerna. Vad tycker du om det mamma? Jag saknar henne. Otroligt mycket. Måste se till att åka dit oftare.

Får se hur allt blir med handbollen också. Händer förmodligen ingenting denna säsong, så får se om man spelar kvar eller vad som händer.
Spännande som sagt.

Nu ska jag lägga mig med solen i ansiktet och bara njuta av ledigheten ända fram tll 18.
Gråta lite över att jag är lika blek som mitt lakan (som förövrigt är alldeles blött av svett..), vara nöjd över min shopping i Luleå igår och äta. Det ska jag göra. Och pyssla om. Det gillar jag. NU: MUSIK tills batteriet i datorn dör.

148h i maj, GRYMT JOBBAT JESSICA!! (alltid bra att ge cred till sig själv....)

Kommentarer
Postat av: Moooaaa

Jessie du är saknad, speciellt en underbar dag som denna..Blir att dra till havet nu.. Snart kommer vi hem och gör Boden Alive farligt..Haha, Jossan och Alex ska följa med och besöka Boden för första gången till alive också ;) Du är saknad, puss

2008-05-31 @ 11:21:50
Postat av: hanna

så du är också ett stort fan av dagboken? så jävla underbart fin film! då måste jag ju bara se PS I love you! :D så what happens in vegas var bra? då ska jag tanka den också, taack för alla filmtipsen dom behövdes verkligen :)

2008-05-31 @ 12:47:59
URL: http://sensuella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0