Spellista

Tänkte bara informera er lite om vad som går runt i öronen medans jag är ute och springer! Här har ni min spellista (som förövrigt heter "springa", haha) iallafall!

Asia - Heat of the moment
Akon - Could you be the reason
Akon - Keep on calling
Alphabeat - Fascination
Belinda Carlisel - Heaven is a place on earth
Black Eyes Peas - Don't lie
Cherish feat. Young Joc - Killa
Chris Brown feat. T-Pain - Kiss Kiss
Akon - What you got
Da Buzz - Paradise (ha ha jag vet, men man blir sjukt taggad av den!)
Chris Willis - Love is gone
Deep Side - Booty Music
DMX - X gonna give it to ya
Editors - Smokers outside the hospital doors
Fat Joe - I won't tell
Feeder - Just a day
Gangstarr - Work
Hellogoodbye - Call and return
Hot Dollar feat. Trey Songz - I got 2 get it
J Holiday - Bed
Jimmy Eat World - Sweetness ego
Keke Palmer - Bottoms up
Kelly Clarkson - Since you been gone
Laakso - Dancing queen
Lucky Boys Confusion - Mr. Wilmington
Mario feat. Rich Boy - Kryptonite
Megan Rochelle - Let go
Miley Cyrus - See you again
Akon - Snitch
Sean Paul feat. Rihanna - Break it off
T-pain feat. Trey Songz - Buy U a drank
TLC - Unpretty
Usher feat. Young Jeezy - Make love in this club

Har en liten aning om att låtarna förmodligen är väldigt gamla, men vafan. Jag blir sjuukt taggad av dessa iallafall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0