En ny vecka har återigen börjat..

Ledig igår och ledig idag. Jobb onsdag och torsdag 16,30-23 och fredag & lördag 18-03 och slutligen söndag 18-23.
Det blir nog bra. Hoppas det är fint väder i helgen så man kan stå mycket i glassen! Det är roligt faktiskt, haha. Och inte lika hektiskt som att stå i grillen eller i grillkassan.
Har inte gjort något speciellt nu när jag varit ledig. Har bara tagit det oerhört lugnt. Var och tränade igår. Som vanligt.
Schemat ser ut som följande: styrke mån ons & fre. Sedan springer vi tis och tor. Lyckats hålla det sen förra måndagen, så detta ser ljust ut. Dessutom så har jag gått ned 13 kilo sen i julas! Fan vad kul det var att se imorse!

Hämtade Lisa på dagis och sen har jag bara suttit hemma vid datorn. Läst ikapp lite bloggar som jag missat. Ikväll kl 19 så ska jag ta med mig Linn till Emmy så hon ska få klippas. Sen ska vi ut och springa.
Det är ju faktiskt tisdag.

Hoppas det är fint väder i helgen så att jag kan vara ute lite innan jag börjar jobba kl 18.
Annars har jag inte så mycket mer att komma med.
På måndag åker förresten BB till Cypern. Och jag har aldrig varit mer avis. Fyfan vilken tråkig vecka jag kommer ha!! *kommer saknaaaa mina BB*
Åhh vad jag vill vara ledig en hel helg.

Nästa helg jobbar jag bara fredag 18-03. Sen är jag ledig på lördagen. Skönt. Ledig löningshelgen. Lördagen iallafall. Är nog inte såå mycket folk på nätterna på en fredag. Kan ju hoppas iallafall.

Nej nu ska jag räkna lite på hur fet jävla lön jag kommer få i juni! Känns så jävla bra.

"Baby it's gonna be fine if you have to go
And I always wish you well you know
It's time for you to everything
You always wanted to do
So, I'll see you when you make it through"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0