dag 2 i mitt nya liv (?)

då var det tisdag då. gårdagen gick väldigt fort, tom tiden på jobbet gick snabbt! var hemma 23,30 efter 7 timmars jobb, och som tur var så fick vi börja städa lite innan 23. var nog därför vi fick gå hem relativt tidigt.
det är så sjuukt mycket att hålla reda på, herregud. ibland undrar jag om jag nånsin kommer lära mig allt, men men. sånt kommer väl med tiden antar jag. känns bara så jobbigt att inte kunna grejer, haha. man känner sig som ivägen på nått sätt.

iallafall, när jag kom hem så duschade jag av mig (ja man måste duscha, man stinker äckel annars), tvättade bort sminket och la mig i sängen vid datorn ett tag. somnade kl 02 och hade ställt klockan på 09. men jag orkade fan inte ta mig upp. så jag sket i det och stängde av snoozen och tänkte att jag vaknar när jag vaknar. kl 11 vaknade jag av ett sms, och fick lite småpanik. hade lovat att äta lunch kl 12 med john, och innan dess skulle jag ut och springa. så jag slängde på mig nå kläder och 30 minuter senare var jag hemma. fan så otroligt duktig jag känner mig som orkade springa i 30 min! och det värsta är att jag hade lätt orkar lite till. säkert 45 min! men jag hann ju inte. så direkt när jag kom hem så slängde jag mig i duschen, dock så var den sviiinkall (varmvattnet hade försvunnit?!) så nu ligger jag här och är alldeles frusen.
sminkade mig och sen åt vi lunch på daggen. bakad potatis med laxröra. med SPRITE (VIKTIGT).
sen fick jag skjuts hem och har sedan fastnat här.

kollade just min internetbank, och nu har alla mina räkningar dragits från kontot. eller ja. ni fattar. så nu har jag hela 450kr att leva på till skatten kommer...... TJOHO. vad roligt va. och folk fyller år, det är studentpresenter som ska inhandlas och lite sommarkläder. tur då att jag ändå får minst 5000 tillbaka. sköönt. sen jobbade jag ju även 2 dagar i april, så får väl lite därifrån också.

imorgon står wnet på schemat + en rask 45minuters-promenad. fick kents träningsprogram för sommaren idag på mailen också. så ska springa ned till pappas dator och skriva ut det nu.
ikväll jobbar jag, 16,30-23.45 ungefär. så när jag kommer hem ska jag nog bara slockna i sängen. jag längtar. min förkylning vägrar släppa också. men jag orkar inte bry mig om den. nu jävlar ska det satsas.
jobbar förresten bara mån, tis, ons och sen lör sön (12-19) den här veckan. så det var ju skönt det iallafall. inte att jobba på helgen kanske, men att jobba dagtid på helgen. då hinner man ju ändå göra nånting på kvällarna.

nej nu orkar jag inte tänka mer. ska lägga mig under täcket och hoppas på att tina upp snart, och sedan laga mat innan jag börjar jobba.

förresten. jag har en så sjuk träningsvärk sen wnet igår så jag får sendrag ungefär varje sekund när jag slappnar av, ha ha.

Kommentarer
Postat av: sandra

du e så döktig gumsigumman

2008-05-06 @ 16:57:23
Postat av: E

jag trvis faktiskt jävligt bra med våran satsning!:D

2008-05-06 @ 16:58:18
Postat av: E

det är värt varenda smärta!!!!!!!!!

2008-05-06 @ 16:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0