19:e maj

Puh, då var förra veckans jobb över. Fredag var jag hemma vid 03,40 och på lördag vid 04,30. Fyfan så jävla jobbigt det har varit! Fast man har inte hunnit känna efter förrän man kommer hem. Men shit alltså, det tar fan att jobba 10,5 timmar på en dag alltså! Det har jag lärt mig iallafall. Igår (söndag) sov jag till 14,45. Skönt som fan vare. Sen jobbade jag ju igår också, men då bara 18-23, och det var jävligt skönt ska jag då säga er! Var hemma före 00 och slängde mig i duschen! Skööönt.

Så idag då, idag är jag ledig. Vaknade och åt lunch på stan, Jasminetuggumina är guld värda. För er som inte visste. Var förbi Sandras lägenhet också en sväng. Jag får ju ha hennes nyckel nu när hon är i Cypern, he he. Sköönt. Då blir det som att jag har två garderober, ha ha.
I veckan jobbar jag tis, ons & tor 16,30-23 och på fredag 18-03. Sen är jag ledig lördag och söndag! mm, underbara helg. Så på lördag ska jag inviga Boddan för i år (sist jag var så blev det ju bara en halvtimmes besök.....) . Det är 18-årsfest på lördag också *flört*.......

Lite senare så ska jag äta middag här hemma, är en vecka sen sist typ! Sköönt. Sen vid 19tiden så blir det Winternet med Carin. Inatt sover jag nog i Sandras lägenhet. Det är mys. Och snabbt internet också. Bara jag får det att fungera såå..

Nej nu ska jag nog vila lite. Blev lite trött i ögonen.
Men först ska jag ringa Ida.

BYEBYEBYE!!

Grattiiiiis bebis :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0