Världens kanske mest onödigaste inlägg.....

Idag är det tisdag och jag måste jobba idag. Även fast min röst (om den hade kunnat) skriker nej.
Nåja, det får bära eller brista som sagt. Träning ikväll också, 21,15-22,30....... Riktigt jävla kass tid, i know.

Idag ringde Sandra och Emmy och väckte mig kl 11,15. Fick skynda mig att klä på mig och sedan springa och möte dom på stan. Dom hade en pluggdag och vi tänkte flotta på Frasses. Det är fan jobbigt att vara där, pga en massa olika anledningar hahah. Jag skrattar....
Fan kom just på att Malin inte jobbar nå tisdagar den här månaden. ÅH, då kommer det vara ännu jävla tråkigare på jobbet!
På lördag spelar vi våran sista match för säsongen, i Kalix. Vi bara måste vinna.

Nu ska jag nog byta om, sen gå med min fläta som jag har haft sen i lördags, till farmor och hämta lite blodapelsiner att ta med mig till jobbet.

Då vet ni det också.

Kommentarer
Postat av: marinsoldaten

Det var värst vad det var synd om dej idag...Du ska tänka positivt har jag ju sagt, annars blir allt bara ännu tråkigare!Tänk att det finns alltid dom som har det värre...Inse att du har det rätt så bra i alla fall. puss på dej pucko=)

2008-03-11 @ 17:20:43
Postat av: anna j

trodde du hade försvunnit från bloggens värld där ett tag ; )

jag kommer o hejjar på lördag : )

2008-03-12 @ 20:10:17
URL: http://pannannan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0