Upp o hoppa ligg inte och rör dig!

Tog mig upp 10,30 efter att ha sovit i drygt 5 ½ timme.... Lagomt jävla trött. Så då fick det bli Fridas låt som ska få mig att ta mig upp ur sängen! Ska ju faktiskt och träna på W-net snart med Emmy & Sandra.
På tal om det så har jag sån sjuk jävla träningsvärk från i torsdags. Det är allvarligt helt sjukt så jävla ont jag har. Alla mina muskler i benen som någongång har funnits där är helt jävla kaputt. Fyfan.
Ändring nu!

Igår var det mys med Sandra & CO. John åkte och hämtade pappa och Lena som var i Klinten på after-ski, tydligen så hade dom varit rejält förfriskade ;) haha, pappa.. Linn: "Kul pappa, JÄTTEkul.". Jag skrattade.

Igår var vi ju i Kalix, var ute i 5 timmar. Åkte en massa jävla skoter, grillade, fikade och pimplade. När jag äntligen kom in i stugan så var jag så jäävla trött. Åt middag & efterrätt och sen åkte vi tillbaka mot Boden. Hemma vid 20, och då var de bara att skynda sig. Filmkväll som stod på schemat.

Fan vad jag känner mig trött...... Iallafall. Ska som sagt och träna (tror jag?) och sen till mamma och äta lite. Ikväll blir det lite party. Får se om jag går förbi Carin & dom, beror på om dom ska vara hos Carin. E & S kommer inte till Boden förrän vid 22. Såå.. John pratade annars om att äta middag osv med Tobbe & Josefin. Låter trevligt. Nåja, vi får se vad som händer. Tesä blire iallafall. Om jag ska chansa så kan jag anta att det kommer vara helt sjukt mycket folk ikväll. Sådär jobbigt med folk. Nåja, det blir nog bra det också.

Förresten så fick jag tillbaka min mobil igår! Tog ju bara 1 ½ vecka. Skön.. T. Så nu måste jag ladda in lite nya låtar.
Ha en bra påskafton!




Aldrig ska nånting gå som man vill.. Inte något nytt iofs.....


Kommentarer
Postat av: evelina

HAHA, du och john passar bra där ute i vildmarken=)

2008-03-22 @ 20:17:13
Postat av: moder jord

Såhär går låten: upp och hoppa ligg inte och DRA dej.... Du är ganska söt!

2008-03-23 @ 11:58:23
Postat av: Anonym

Upp o hoppa ligg inte och rör dig??????????

2008-03-24 @ 11:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0