'Påsklov'

Fan vilken tråkig jävla dag det här har varit. Jag vaknade typ kl 12, efter att ha sovit i nästan 11 timmar :m
Segade som fan, och sen var jag hos Sandra vid 13,30. Jonteu kom förbi och vi försökte få ur honom vem faaan det var jag skulle köpa en massa jävla tjejcider till. Men han vägrade att öppna sig. DÅ VET VI. hahah.

Gjorde mina ärenden, och sen gick jag till farmor för att äta. Idag blev det rostade mackor med farmors choklad (som är helt sjuukt god). Fick sedan skjuts till jobbet av Folke. Skön..T.
Såg film igår hos Ssandrak, var så jävla trött så jag höll fan på att dö. Var hemma vid 00, men somnade inte förrän 1 timme efter det. Sms har en sådan effekt på mig.

Ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer. Får höra lite senare vad som sägs.
I helgen är det ju påsk. Såhär ser schemat ut för mig:

Torsdag: På dagen imorgon ska jag fanimej ut och gå, sen ska vi även förbi farmor och fika eftersom hon fyller år imorgon. På kvällen åker vi till Kalix.
Fredag: Åker skoter till Siknäs, grillar och sitter i (förhoppningsvis) solen hela dagen. Åker till Boden igen på kvällen. Inget planerat på kvällen. Än.
Lördag: Är det planerat att gå ut. Dock så jobbar Emmy & Sandra till 21, men men. Det löser sig nog!
Söndag: Påskmiddag hos pappa.

Så det är lite fullt upp i helgen. Ska bli så jävla skönt att vara ledig. Jobbar inte förrän på tisdag igen.
Massa myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys ser jag framemot.

Nu ska jag fortsätta ringa. Jag är förövrigt jävligt kass idag.


Kommentarer
Postat av: ida-marie

'Ringer snart. jag är hos farmor.' BULLSHIT!! FÖRÖVRIGT: vilken hemsk jävla bild du har rotat fram, det var nog det värsta jag någonsin sett.. det var som pricken över i:et, som grädden på moset.. NU HOPPAR JAG.. hahaha
love you.

2008-03-19 @ 18:49:39
URL: http://idamariecaroline.blogg.se
Postat av: ida-marie

men alltså du ska se han... de går inte att inte sakna.. stick ut ögonen på mig och gör mig döv så kanske :P JAG BEHÖVER DIG MYYYSSSIIIII jag saknar våra fucking fantastic times!!!!! do it :) love u.

2008-03-19 @ 19:24:53
URL: http://idamariecaroline.blogg.se
Postat av: anna

kul med påskledigt, jag håller med :) ska ni bara ut lördag?

2008-03-19 @ 20:06:41
URL: http://pannannan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0