Lite tidsfördriv..

Nu är det bara 45 minuter kvar och dagen har gått riktigt snabbt faktiskt. Jag tycker ändå att det här projektet är helt OK. Och så är jag ju nästan bäst i gruppen idag, så jag ska inte klaga.
Dock så försvinner min röst lite då och då, men det är väl sånt jag ska räkna med. Nu har förresten hostan övergått i en fruktansvärd rethosta som vägrar ge med sig.
John skrek inatt (och väckte mig): DU FÅR FAN GÅ UT TILL SOFFAN OCH SOVA OM DU SKA LÅTA SÅDÄR!!.. happ. Men jag höll mig från att hosta till han hade somnat, hehehe. Det var väl bra det, mamma? Varför marinsoldaten förresten? För jag antar att det är du.........?

Snart träning. Har ringt pappa och bett honom hämta mig från jobbet. Skönt. Då slipper jag gå.

Jag har fan blivit lat nu. Måste ta tag i promenaderna igen. Alldeles för dålig självdisciplin har jag. Inget nytt iofs. Imorgon ska jag faktiskt åka till Luleå iallafall och lämna in min NYA mobil som har gått sönder. Helt plötsligt så vägrar den att slå på sig?! Har lite småpanik, för jag hatar att gå omkring med en 'samtalstelefon' och en 'smstelefon'. Stora problem har alla rätt att ha....................

Ikväll efter träningen ska jag fan slänga mig i sängen och sova!! Och längta till 'påsklovet' som jag ska ha. Ledig tors, fre, lör, sön, mån med start nästa vecka! FAN VAD SKÖNT

Kommentarer
Postat av: vi lurar små barn, vi lurar små barn, på deras veckopengar...

jag gillar det här med att du uppdaterar lite oftare än förrut, det är skööööönT

2008-03-12 @ 09:43:07
Postat av: marinsoldaten

Marinsoldaten... pga min frilla förstås!!!!Jag blir så glad när du är glad älskade vännen min.

2008-03-12 @ 13:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0