Jobbpladder

Idag är det fredag och sista arbetsdagen den här veckan. Denna fredag innebär också sista fredagen innan match. För imorgon spelar vi som sagt våran sista match. Känns verkligen vemodigt. Ska bli så jävla tråkigt på helgerna så ja. Jag vill inte ens veta.
Åker till Kalix direkt efter jobbet idag, jobbar förresten 12-18. Det är en rätt skön tid ändå. Man får nästan sova ut, och man har hela kvällen på sig sen också. Som sagt, direkt till Kalix och äta, se 'Så ska det låta' och sen sova. Typ. Eller just ja, man måste ju se 'Hjälp' också. Jag skrattar som fan åt den där killen som har aggressionsproblem, ha ha. Låg humor.

Imorgon är det samling kl 14 på Sporthallen i Kalix. Skönt att slippa den där jävla bussresan som alltid gör en så seg i benen. 
Fan jag är kass på att planera. Det jag skulle ha gjort INNAN idag, fredag:
- Köpt present till Eve
- Köpt present till Anders
- Gått på systemet
- Tvättat matchkläderna
- Packat väskan

Okej, jag har redan gått en sväng på systemet, så det problemet är nästan löst. John fick lösa resten.
Men det andra.. Fan jag är kass. Skrev just ett paniksms till John att han var tvungen att köpa presenterna till Eve & Anders, eftersom han är ledig idag. Så då har jag löst det. Att tvätta matchkläderna kommer jag varken hinna eller orka göra, så det skiter jag i. Packa väskan får jag göra en snabbis efter jobbet innan vi åker.
Men såja. Då var det löst. Halleluja.

Måste förresten tacka Pappa här på bloggen för att han skjutsade mig ut till Lollo i onsdags och hämtade laddaren! Det är tur att man har pappor. Han och mamma var nog dom enda som kommenterade att jag tagit bort min blogg. haha. Så då lugnade jag dom med att säga att jag skulle ta tillbaka denna igen. Det var ju tur det. För dom alltså. Just ja, Malin frågade också vart bloggen var. Och Åsa. Men sen var det nog inte så många mer. Jag är ju absolut ingen 'lokalkändisbloggare' som min trogna vän Ssandrak, så vad ska jag förvänta mig :O:O:O OCH IDA-MARIE, IDA MIN IDA HON KOMMENTERADE OCKSÅ MITT BLOGGFÖRSVINNANDE!!! hihi.

Min coach kom just förbi och sa att det går bra idag för mig. Det var innan hon såg att jag nyss fått 3 snabba nej. Så där sjönk min procent med 7 helt plötsligt. Så nu sitter jag här med mina 33% och är allmänt less.
Till lunch blir det hallonfil. Och Coops egna juice.



Sådär grym var man en gång i tiden. *sakna*
 


Kommentarer
Postat av: kändisarnas Kändis

:O:O:O:O:O

kanske jag ta och återgå till detta dagliga skrivande *saknar*

2008-03-14 @ 13:52:17
Postat av: p.s

jag har inte tvättat mina shorts, så det jämnar nog ut sig där
juste, ska ju till mitt mansion (mamma) ikväll, så då kan säkert någon av mina betjänter tvätta dom
glöm det jag sa om att det kommer jämna ut sig

2008-03-14 @ 13:54:22
Postat av: ida-marie

jag kommenterade ju också försvinnadet av din blogg.. men du har glömt mig igen. du får faktiskt skärpa dig!!

2008-03-14 @ 15:39:48
URL: http://idamariecaroline.blogg.se
Postat av: smalare ben än dig ;)

*sakna*

2008-03-14 @ 21:31:20
Postat av: Anonyma Alkoholister

Och du är tillsammns med han fortf. åhh..

2008-03-17 @ 01:00:59
URL: http://www.aa.se
Postat av: ida-marie

sneeeeella ring miiiiig...*PUSSSSSSIS*

2008-03-17 @ 16:24:54
URL: http://idamariecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0