Idag är en sån dag..

Ja, verkligen. Är bara less. Lite sådär småirriterad och förvirrad.
Jag hatar att jag ska sätta mig i såna situationer som gör att jag inte har någon aning om hur jag ska komma ur dom?!

Aja. Winternet nu med E & S. Sen fika hos farmor, sen till Kalix med J.

Lite låttips är aldrig fel:
Akon feat. P-Money - Keep on calling
Megan Rochelle - Let go
Petter feat Säkert! - Logiskt
Amos Lee - Colors
Akon feat. Michael Jackson - Wanna be startin' somethin'

Och sen har jag en jävligt otippad, dock blir man helt sjukt glad av den!: Frida - Upp och hoppa
Och en jävligt gammal goding: John Mayer - Your body is a wonderland

Såja.. Njut.





Ibland vet jag helt enkelt inte vad jag håller på med..

Kommentarer
Postat av: Emma

fridas låt e bra som radiolåt men inte o kolla på..john M är bra...har den låten på min ipod =)

2008-03-20 @ 12:58:59
URL: http://petersson84.blogg.se
Postat av: Moder Jord

Alltså, på sistone har du skrivit så förvirrat om en massa saker, jag förstår ingenting....Vad är det för situationer du pratar om? Har du problem med något? Och vem är det som kommenterat att han vill vara ihop med dej???? Jag är också förvirrad nu....Talk to me, please!

2008-03-21 @ 14:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0