Girl you need to tell him?.....

Idag är det onsdag, det innebär att jag är ledig imorgon. Skön...T.
Idag vaknade jag vid 10,30 och en stor ångest. Meeen, det löste sig. Så det var rätt lugnt.
Bestämde mig ändå för att kliva upp, rätt skönt ändå att inte ha sovit bort hela dagen. Dock fastnade jag som vanligt framför datorn och fixade med musik till min nygamla Nokia.
Tog mig i kragen och hoppade in i duschen, hade ju faktiskt inte duschat sen träningen igår...
Tvättade t.om håret, så bara för det borde jag få en medalj.

Gick in mot stan onödigt tidigt, vet inte riktigt vad som flög i mig. Men ja. Kl 13,10 gick bussen mot Luleå. Sandra skulle skriva prov kl 15, så hon fick bli min följeslagare.  Lämnade in mobilen på The Phone House (enda jävla återförsäljaren av 3 här i närheten), och fick mig en lånetelefon. En LG. Utan laddare. Skulle egentligen fått betala 200 spänn bara för att få ha en lånetelefon, men eftersom dom inte hade någon laddare så fick jag den gratis. Jävla tur då att Lollo inte använder sin LG längre, så då kan jag snassa hennes laddare. 2-4 veckor sa dom att det skulle ta. Efter 3 veckor och 6 dagar kommer jag typ få den. Min vanliga tur, kallas det.

Fick åka bussen hem själv, lite tråkigt var det ändå. Men jag har ju hittat mitt headset till Nokian så det gick rätt bra ändå. Mmm.. Mina 3 nya favoritlåtar som jag håller på att nöta sönder ger mig nästan gåshud. Så bra är dom.
Colby Odonis feat. Akon - What You Got
Jesse Mccartney - Leavin'
Håkan Hellström - För en lång lång tid

Idag fick jag då fan den sämsta platsen på hela jävla bygget skulle jag tro. Sitter med ansiktet MOT dörren i 1an, alla ser mig. Från alla håll. Som tur är så har jag min vapendragare på jobbet nästan bredvid mig, Mallan.
Men hon är bara duktig och sitter och ringer hela tiden. Jag önskar att jag också hade gjort det. Jag önskar att jag, såsom Mallan, tycker att det är kul att vara här.
Kanske borde jag skaffa mig några vänner. Det sägs att tiden går fortare här då. Men tro nu inte att jag alltid varit vänlös (ett ord?), nej nej. Soffgänget hade sin guldtid. Nej, idag saknar jag soffgänget.

Nog om det. Ikväll ska jag förbi Lollo och hämta laddaren. Sen bara hem och sova antar jag. Imorgon däremot. Imorgon blire äventyr med gänget ;) hhahah. Jag skrattar.

Hejhej!

Kommentarer
Postat av: louise

har alltid vetat att smeknamnet lollo var fult, men nu blev det fan värre än vanligt då du skrev "Lollo".....

2008-03-12 @ 18:10:42
Postat av: din 'kompis' sandra

1. vart fan har du fått dom där 'nya favoritlåtarna' ifrån då? va? VA? VA?!!

2. om inte du slutar dissa mig så blir jag fan värre än dig när du var i din 'period'

3. louise? du heter ju för fan becka

2008-03-12 @ 18:21:35
Postat av: ida-marie

jag och kärran sitter här och
undrar ifall du har glömt bort oss?

2008-03-12 @ 20:01:10
URL: http://idamariecaroline.blogg.se
Postat av: evelina

nu har jag några punkter,
1.Du var i Luleå UTAN att hälsa på mig
2.det finns flera 3-återförsäljare..fotoquick t.ex.
3. fan vad dom lurade dig med lånetelefonen. Jag fick fan ut en gratis!!!

2008-03-12 @ 20:39:48
Postat av: Malin

Vem saknar INTE soffgänget? :) Sillen saknar jag dock inte spec mkt..

2008-03-12 @ 21:52:16
URL: http://r0sendahl.blogg.se
Postat av: lina

haha, jo jag misstänkte det :) vad ska ni göra i helgen jessica? ska ni ut nå? :)

2008-03-13 @ 18:00:02
URL: http://linahallstroms.blogg.se
Postat av: lina

Oh, lycka till :) ni borde väl vinna mot dom? visst ligger ni ganska bra till i serien? :) jag är jätte sugen att gå ut, men dom andra har ju match på söndag så jag får se hur det blir, kanske kommer ut en sväng halvnykter i värsta fall :b

2008-03-13 @ 21:31:44
Postat av: lina

jag ska tänka på saken :) vi ska till linnea och se melodifestivalen först i alla fall, sen får vi se hur det blir :) annars får det bli nästa helg,lycka till i helgen. sov gott ;)

2008-03-13 @ 22:38:17
Postat av: Anonyma Alkoholister

Fyfan vad du är lik tjejen i sing-a-long, Jag vill bli tillsammans med dig men du är ju upptagen. FAAAAN!!!!

2008-03-17 @ 00:59:52
URL: http://www.aa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0