And here she goes again!

Jaha ja då är jag tillbaka här. Efter många om och men. Någon hackade sig in på min lilla blogspot, så kände mig inte säker.
På blogg.se kan jag känna mig säker..... (?)

I helgen så spelade vi ju sista hemmamatchen. Mot Härnösand. Som vunnit varenda match, och går upp i div1 nästa år. Såå, vi hade väl inte så mycker förväntningar på oss. Vi spelade riktigt bra den första halvleken, men sen orkade vi inte stå emot. Vi hade jävligt roligt iaf, och det är väl det som räknas.
Dock spelade jag inte så mycket, kanske 10 minuter. Var alldeles för sjuk, egentligen. Med 1,5 graders feber så orkade jag knappt värma upp. Men vafan. Man är väl ingen mes heller. Nästsista matchen, fanns inte på kartan att jag inte skulle spela!

Sedan blev det handboll på Hildurs hela dagen, först förlorade BBK:s herrar med 19-17 mot Åekis, sen spelade Krokens herrar 26-26 mot nått lag jag inte kommer ihåg vad dom hette. Riktigt spännande matcher iallafall!
Var hemma vid 16,30 och då var det bara att hoppa in i duschen, skriva i pappas födelsedagskort och sen åka till Pappa på kalas. Stora pappa fyllde ju hela 42 år, gammal håller han på att bli!
Åt smörgåstårta, drack lite vin & såg melodifestivalen. Sedan drog jag & Sandra hem till henne, Joel, Matte & Geisha kom förbi och vi ägde i "bums". KUNG. eh ja.....

Bestämde oss sedan för att dra vidare till Tecää, men pga min sjukdom så orkade jag inte dricka, så var i princip nykter när vi kom dit. Och jävligt torr och tråkig. Så Sandra fick stå för den oerhört koola ångesten igår...............
Vaknade igår, och mådde konstigt nog mycket mycket bättre! Alkohol renar sa jag till min pappa. Han skrattade.
For och kikade när Krokens herrar mötte ett Stockholmslag, dom vann med 13 mål så det var inte en så spännande match.
Sedan direkt till farmor för att käka söndagsstek. MMM! Kom hem, låg i sängen typ hela kvällen.
Efter ett samtal senare så somnade jag tillslut väldigt gott. En bra start på veckan, absolut.

Idag vaknade jag ändå rätt tidigt, tog mig iväg till farmor för att käka palt. Carin kom förbi en sväng och lånade internet, och nu är jag ensam igen. Funderar på att ta mig till Sandra och bara hääänga. Orkar inte sitta hemma.
Konstigt nog så saknar jag jobbet lite faktiskt! haha. Längesedan jag jobbade nu, pga den här jävla sjukan som vägrar ge med sig. Nåja, febern är ju iaf borta nu. Bara rösten som sviker.
Men imorgon blir det jobb iallafall. För jag orkar fan inte betala 250 spänn för att en läkare ska skriva på ett papper att jag inte kan prata i telefon för att jag inte har någon röst. Det får bära eller brista helt enkelt.

Nej nu ska jag nog göra något annat, som en omväxling!
Förresten, nu har min kära mamma bara 3 veckor kvar i Umeå! Sen är hon hemma för gott igen. Jag saknar henne om veckorna.






You make me kind of smile

Kommentarer
Postat av: puzzola

sugen på att byta tillbaka bara för att man kan lägga in "flera småbilder" :)

2008-03-12 @ 07:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0