Är sommaren här snart eller? komsi komsi

Efter en jäävligt skön långhelg så börjar jobbveckan imorgon. Faan så skönt det har varit att ha varit ledig i 3 dagar. Åååh. Dock så ångrar jag liite att det blev utgång både fredag och lördag. I fredags var jag med tjejerna i Luleå, hade jävligt kul ända tills jag åkte hem! haha. Nåja.
Igår blev det efter många om och men Farmen. Jag tror fan inte att jag gillar farmen så mycket.
Visst, det suger absolut inte lika mycket som Tecä, men äh. Jag vill ha Boddan.

Den här veckan jobbar jag bara mån-tors 09-17. Så jävla skönt att ha dagtidsveckan nu. Mmm.
Dock kommer jag nog ha liite problem med att vakna imorgon, men äh. Det får funka ändå.
Jag får ju tom se Sveriges match i veckan, det är bra.
Synd att dom förlorade igår, men ändå. Så jävla typiskt svenskt.

Nu ska jag fan sova. Är oerhört trött och väckarklockan ringer på 08 imorgon.
Har ett samtal att hinna med också (puss).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0