Adjö 2007, välkommen 2008


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag flyttade från Boden i 2 månader.

Höll du några av dina nyårslöften? Det var ju då att ta körkort........ och det lyckades jag ju kanske inte så bra med.

Dog någon som stod dig nära? Inte nära, men jag umgicks med Cnoe när jag mindre.

Vilka länder besökte du? Turkiet i september.

Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? Ett välbetalt jobb, utan att behöva jobba ihjäl mig.

Vad var din största framgång 2007? Handbollen måste det ju lätt vara.

Största misstaget? Att jag inte kunde skaffa mig ett jobb i Göteborg.

Har du varit sjuk eller skadat dig?  Ja, jag har väl haft halsfluss 4 gånger det här året.


Bästa köpet? Måste nog vara tightsen som började komma i januari.

Vad spenderade du mest pengar på? Det här blir ett jävligt koolt svar, men det måste fan vara alkohol.

Gjorde någonting dig riktigt glad? Självklart!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? Markoolio - Ingen sommar utan reggae, Samuel & John - Höstmix, Timbaland - Apologize


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? I det stora hela har jag väl mest varit ledsen pga allt med mamma.

Vad önskar du att du gjort mer? Haft en vit jävla helg.

Vad önskar du att du gjort mindre? Varit arbetslös......

Hur tillbringade du julen? Först i Kalix hos Johns föräldrar, sen ut till Bredåker där mami med familj var.

Blev du kär i år? Nej, jag har min John sedan 3/2-05

Favoritprogram på TV? Desperate, Scrubs, Sex and the city, Greys, Heroes, 2 ½ men..


Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Haha ja det gör jag faktiskt..


Bästa boken du läste i år? Måste nog ha varit Stieg Larsson med Män som hatar kvinnor.


Största musikaliska upptäckten? Håkan Hellström har gått mycket i år.


Något du önskade dig och fick? Ja, när jag fyllde 20 så önskade jag mig en bärbar dator och det fick jag faktiskt.


Något du önskade dig men inte fick? Njaaa.. tror inte det?


Årets bästa film? Pirates of the Caribbean: At World's End


Vad gjorde du på din födelsedag 2007? Jag var nog lite bakiz och åt fika hos mami där hela släkten och Kärran var.


Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om jag hade tänkt lite mer på mig själv.


Hur skulle du beskriva din stil år 2007? Tights och klänningar.


Vad fick dig att må bra? Alla goa vänner man har omkring sig.


Vilken kändis var du mest sugen på? Jude Law! 


Vem saknade du? IDA! Carro, Moa, Kärran.


De bästa nya människorna du träffade? Sandra, Lollo, Åsa

Vem har gjort ditt år? Mamma, Ida, Emmy, Kärran, John.

2007 har fan varit ett jävligt kasst år faktiskt. 2008 kan ju bara inte bli sämre tänker jag. Sommaren 07 var riktigt jävla kass. Likadant hösten. Det enda som varit bra som jag kan komma på är flytten till Göteborg och handbollen.

Nyår var som vanligt överskattat som tusen, men nog hade jag det trevligt.
Idag är det fredag och jag har åkt på magsjuka. KUL. Nåja, den här skiten sägs ju bara hålla i sig i 24 timmar så jag ska fan vara bra till imorgon då vi har match.
Match 15,00 mot Malmberget i 'Grottan' då.
Lagfest sen. Mycket mycket bra.

Nu ska jag nog hoppa in i duschen och sen kommer min Emmy hit och vi ska bara ta det lugnt. Kanske åker iväg och ser lite hockey senare.


Kommentarer
Postat av: skalleper

Tack älskade vännen min! Du är bäst!!!! Jag hoppas verkligen också att du får ett bra jobb som du trivs med. Du betyder allt för mej, men det vet du redan, eller hur ????? Puss på dej mitt lilla pucko!

2008-01-04 @ 21:57:56
Postat av: madde kemppi

denna snor jag. det är ju något speciellt med listor när man är uttråkad :P

2008-01-17 @ 11:10:06
URL: http://maddekemppi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0