tisdag

jaha vad har hänt.
helgen som gick var väldigt lugn. i fredags var vi här hemma hos jolle och såg 'på spåret' och drack vitvinsglögg med hans föräldrar. sen spydde jag innan jag skulle lägga mig. haha. det var fan lite sjukt. dock så mådde jag superbra efter. hann bli lite orolig att jag åkt på vinterkräksjukan och inte kunde jobba i lördags. men nej nej. det var ingen fara på taket.
så i lördags var jag på rönkan 09.50. det var rätt lugnt i början av dagen, men sen blev det lite mer folk. men det var bara roligt! och tiden gick väldigt snabbt vilket uppskattades!
fick ett sms av jolle under dagen också: 'jag ska nog festa ikväll. visst går det bra? :)'
nåå. söt. haha. så vi var hos pappa efter jag slutat jobba och åt middag, sen åkte han iväg till emil på fest och jag stannade hemma med familjen. såg stjärnor på is och började spela monopol med linn.
dock blev vi avbrutna i spelet för jag var tvungen att ringa emmy. ett samtal som skulle ta högst 5 minuter slutade i 40 minuter, haha. som vanligt!

somnade vid 24-tiden men vaknade igen vid 04 när joel kom från ice ice baby. klockan ringde kl 10 så då var det bara upp och äta frukost och sen iväg till samlingen.
matchen förlorades...... med 30-27. så jävla surt när vi har lett med typ som mest 7 bollar under hela matchen. ÅÅÅH VAD JAG ÄR LESS PÅ DETTA. nu måste vi fan vinna den 21:a när vi möter skellefteå. annars vettefan vad jag tar mig till.....
var jävligt förbannad efter matchen. åkte till pappa & duschade och sen åt vi middag där.
sen till hampis. jolle och fredrik pluggade medans jag pratade med sandra i telefonen i 3 ½ timme! haha.

igår så gjorde jag ingenting. vaknade svinsent. var så jävla skönt att sova ut.. sen kom joel hem vid 14, vi åt och sen åkte jag hem till pappa. satt hemma och inväntade träningen som skulle vara kl 21. men när vi väl kommer dit så märker vi att dom redan satt dit scenen + alla stolar som dom ska till idag. brolles konsert.. fan vad sugigt att vi inte visste om det. och så var vi för en gångs skull 2 målvakter och typ alla kom!
åhhhh...... nåja.
vi får se till att ha lika bra uppslutning imorgon.

för idag har vi ingen träning. vilket suger lite.. har ingen aning om vad jag ska göra idag..
på torsdag ska jag däremot jobba.
och imorgon är det träning.
funderar faktiskt på att gå ut i helgen. får väl se vad emmy säger ;)
eve flyttar på lördag. eller först åker hon till sthlm och sen till thailand den 15:e. fyfan vad avis jag är. sen kommer hon inte hem nått efter thailand utan då stannar dom i sthlm. trist att hon flyttar :(

jajaaaa.. har nyss sett nyaste gossip girl. nu är inte nästa avsnitt förrän den 5:e januari. vilket suger.
ska nog ta bussen hem nu snart och kanske äta middag hemma. sen ska jag nog tillbaka hit till hampis ikväll : )
och snart kommer sandra hem : )

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, men fan Jessica. Nu fick du mig att inte känna mig så speciell längre;)

2008-12-09 @ 23:24:57
URL: http://sannaohrn.blogg.se/
Postat av: Malin

hehe jo det var väl bra :)

Jag fick jobb på teliabutiken i luleå! Bara timanställning, men alltid nåt :) Du har inte fått nå napp?

2008-12-13 @ 00:06:14
URL: http://r0sendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0