snaart jul!

åh vad skönt med jul. just nu befinner jag mig hos joel men ska snart åka hem. städning av mitt rum står på schemat idag. för imorgon kommer nämligen farfar & eva och då ska allt vara fiint. pappa och lena ska sova i mitt rum så jag ska sova på madrass i linns rum! det blir mysigt att sova med syrran! bara hon inte snarkar, haha. lär ju märkas..
men ska nog ändå bara sova hemma imorgon och på julafton. juldagen spenderas nog här efter farmen : )

annars då.. jaa. alla klappar är iaf inköpta. skönt.
i lördags var jag ju med carin på farmen och åt julbord. jag åt säkert 5 hårdbröds-mackor med skinka och grovkornig senap på. det är fan det godaste på hela julbordet! haha. och äggen såklart.. mmm. revbensspjäll.. mmmmm!
sen hämtade joel oss så då åkte vi in till ice.
just ja, showen på farmen var jäävligt bra! vi klappade konstant i 1 timme! så då måste det väl ha varit bra?
ice var helt okej. tappade dock bort både carin & annica när vi kom in, men man hittar alltid någon man känner. dansade som vanligt med björn, träffade även johanna tano! fan vad kul det var! svinlänge sen jag såg henne.
måste säga tack till alla som var med på farmen! hade svinroligt. och ett extra stort tack till min bästa bästa carin som bjöd med mig och tack även för alla vinglas! hihi.

ikväll så äre träning 20,45-22,30. en massa hemvändare skulle ta sig dit också så det blir säkert en massa skoj! sen efter det så ska kärran hämta mig och sen ska vi åka och köpa en massa gotta och sen åka till hennes pappa och ha övernattningspartaj eftersom hennes pappa inte är hemma. hehe. det blir kuul!

nu däremot, nu ska jag och jolle äta frukost. mm, det finns temackor som christina gjort och dom är to die for!

Kommentarer
Postat av: emmy

"svinlänge sen" mo ha ha ha ha

2008-12-23 @ 11:23:22
Postat av: Carriiiin

Misss you darling,..Önska du var här!!!!!

2009-01-06 @ 15:22:37
URL: http://carinbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0