mysig kväll

ikväll är det mys som gäller.
men före det så var jag och emmy och tränade ju. fyfan vad jobbigt det var! helt sjukt. har så jääävla ont i benen (redan). vi körde ben och mage/rygg idag. det var jäävligt skönt efteråt ska jag tala om för er.
haha men fyfan vad ont jag kommer ha imorgon. lär ju kännas som fan på träningen!
nåja.

sen åkte jag hem och duschade och sen kom joel och hämtade mig. vi åkte och köpte gotta. chips och dip fick det bli idag. mmmm! så nu har vi tryckt i oss det och nu ligger jag SJÄLVKLART och ser titanic! ååh. finns det nån bättre film? helt sjukt vad fin den är..

har iaf suttit här emellanåt och kikat på nyårs/juldags-klänningar. även om det blir bojkott på nyår så vill man väl ändå vara fin? : )
den här funderar jag på



sen fick jag även min klänning idag som jag beställde. den satt riktigt fint faktiskt! men vet inte riktigt när jag kommer använda den! nåja : )



 neeej, nu ska jag fortsätta se titanic och pussa på hjärtat! iih.

Kommentarer
Postat av: syster

asså jesse. den svarta helt klart. den rosa är för "slampig" (; pusspuss!

2008-12-20 @ 20:29:53
Postat av: syster

asså jesse. den svarta helt klart. den rosa är för "slampig" (; pusspuss!

2008-12-20 @ 20:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0