måndag

fan vad sjukt att det snart är jul. känner lite panik dock då jag har så många klappar kvar att köpa..... men men. sånt löser sig alltid.
helgen var himla trevlig. i lördags så åt jag och jolle middag här i hampis och sen åkte jag in till stan. närmare bestämt till anki och fia på förfest där emmy redan befann sig.
haha det var en jäävligt rolig kväll faktiskt! längesen jag hade så roligt ute på krogen! det hände en massa sjuka grejer.. typ såna grejer som brukar vara utspridda över 1 år, allt sånt hände på en och samma kväll! hahah..
nåja. jolle kom sen och hämtade oss i stan och sen somnade jag hiimla gott.
igår var en dag jag helst vill glömma............. haha. punkt.

men idag har jag varit duktig! jag vaknade vid halv tolv och sen har jag städat hela joels rum, hängt upp en massa kläder och tagit bort en massa disk osv osv. sen slängde jag även på en tvättmaskin, och nu hör jag att den är klar. så det ska jag fixa nu..
tänkte ladda ned nyaste desperate men det verkar inte ska komma nå mer förrän efter jul. sugigt.
har även börjat se 90210 nu. det nya ni vet.. hehe. så det ska jag nog sysselsätta mig med tills jag åker hem.

ska nog spela kort, eller kanske monopol med linn ikväll innan träningen! hehe.
hade inte så mycket mer att säga..
ännu en arbetslös vecka har börjat.. (dock jobbar jag faktiskt på lördag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0