mamma



min mamma är den bästa mamma man kan ha. hon är även den snyggaste och finaste och snällaste människan jag känner! hon är min idol..ville bara säga det..
vi kommer greja det här mamsen. jag älskar dig mest





jaha jag måste väl skriva nått om julen också. var himla trevligt att ha farfar och eva här. jag gillar dom så mycket..
julen var mysig som vanligt och att öppna julklapparna tog väl sisådär 3-4 timmar. vi öppnar nämligen alla paket en och en. men lisa och linn fick börja, annars hade det tagit hela natten! haha. sen var det vi 'vuxna'. lisa fick förresten guitar hero på wii så jag och jolle har nött det, lite iaf : )
ni är väl nyfikna på grejer jag fick, så här är lite av det jag kommer ihåg just nu:
- PENGAR
- hårtork
- mascara
- parfymen  'can can' av paris hilton. MMMM!
- nödvändiga grejer, såsom deo, hudlotion, sminkborttagning, ansiktscreme
- morgonrock
- PENGAR
- ett gulligt album av joel.. han satte in bilder på oss två i den och så skrev han gulliga små grejer under alla kort.världens bästa julklapp.
- plånbok
- presentkort på åhlens & h&m
- trosor och sockar

jaa, sen är det säkert en massa jag glömt! en underbar jul iaf. och tydligen har man varit väääldigt snäll :) tack min bästa familj för allt det fina jag fick!

sen var det juldagen. det var himla trevligt. vi var först hos rickard e och sen vidare till farmen då, precis som alla andra. men vi hade det riktigt kul! dock tappade jag bort både sandra och emmy, och kärran, så jag och joel fick gå runt ensamma hela kvällen. absolut itne så jag klagar. jag älskar att vara toffel med honom : )
sen så hade jag även feber på juldagen men det sket jag i. vafan. juldagen är tio gånger roligare än boden alive, så det är väl klart man måste gå.
var hemma i hampis vid 03-tiden och då hade hanna och hennes vän tagit fram fika. så då fikade vi och sen var det bara godnatt världen. just ja, joels föräldrar kom hem också, så vi surrade med dom ett tag. jag lyckades iaf se (hoppas jag?) väldigt städad ut, så det var ju bra!
sen så mådde jag så jäävla dåligt på annandagen. hade 2,5 graders feber och höll fan på att dö. jag var inte alls nå bakis, utan bara så jäävla sjuk. tack kärran för att du smittade mig förresten..........
sen skulle vi sova. men nej tji fick man, för då hostade jag istället hela natten och somnade inte förrän kring 7tiden på morgonen. kl 9 ringde klockan. skulle ju upp och jobba.
så kl 10 befann jag mig på rönkan. helvetes dag. vill inte ens tänka på det.
på kvällen igår så åt vi middag hos pappa jag och jolle, och sen spelade alla ett sällskapsspel som linn fick i julklapp 'med vilda gester' men jag orkade verkligen inte vara med.
sen tog vi oss ut till hampis iaf och tog det lungt. skulle somna tidigt, men pga hostan så somnade jag kanske vid 4-5-tiden. sen upp kl 9 igen för att åka och jobba. fick skjuts av christina in till jobbet, för joel hade redan åkt på kalottlägret.
kände mig ändå helt OK imorse när jag vaknade, men när jag väl var framme på jobbet kom febern tillbaka.
så så har det varit idag.
sen hem till pappa. fick ett jävligt jobbigt och sugigt besked som jag inte alls vill prata om. vill bara döda någon!!!! åååååh!!!!!!!!!!!!
åt lite middag och pratade lite med pappa och lena. spelade spel med linn, jullan, emira & lisa också.
sen tillbaka till hampis.

så nu ligger jag här. har inte varit i kontakt med internet på en vecka och det har varit jäävligt skönt. när jag ser folk som lagt upp bilder på julafton eller dagen efter känner jag bara, har dom inget liv? haha.
så viktigt är det inte för mig att visa alla andra att jag lever. det finns väl mobiltelefoner?
nej nu ska jag sluta klaga.
ska nog sova.

det här har varit en helvetes dag och jag önskar att den aldrig ens fanns.
punkt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tråkigt att höra att något är dåligt, hoppas det löser sig för dig!

2008-12-29 @ 00:57:14
URL: http://r0sendahl.blogg.se/
Postat av: mamma

Gulledej, allt kommer bli bra ska du se....

2008-12-30 @ 17:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0