it's tuesday and i'm in love

jaha då var det tisdag. tisdag den andra december.
idag känner jag mig duktig..
vaknade 10,30 och ringde vårdcentralen (var tvungen att ringa mellan 10 och 11..). fixade en tid där imorgon kl 10.
sen klädde jag på mig och gjorde mig redo för att gå ut och springa lite, men tji fick jag när jag såg att det var -13 ute. det är fan för kallt. hade hoppats att det var iaf -7.  som igår.. men men. får vänta på bättre tider helt enkelt!

sen har jag gjort klart en julklapp till farmor & folke och farfar & eva. eller typ. får se om det duger.. hehe.
sen har jag även ätit frukost och sett nyaste gossip girl och chuck.
nu ska jag ta bussen in till stan, springa på apoteket en snabbis och sen till mamma och äta lax.
sen ska vi åka till kullis lägenhet som han fick i måndags. spännande.

sen blir det väl att se handbollen. emmy dissade mig och ville inte träna idag, eller hon hann inte och det ble tjorvigt haha. vi tar det imorgon istället ;)
sen åker jag hem med joel när han slutar träna!
det ser jag fram emot mest. vill krama honom hela tiden!

nej nu ska jag hinna med bussen!
vi hörs

Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha bussen in till stan?!?? du bor ju förfan i stan



jag vill krama dig hela tiden

2008-12-02 @ 15:31:13
URL: http://sandravare.blogg.se/
Postat av: Dilan Amin

Tjeeeenixen ;P

Vad gör du ?



/ www.mramin.blogg.se

2008-12-02 @ 17:03:28
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0