idag är ingen vanlig dag!

nej för det är idas födelsedag, hurra hurra hurraaa! (eller igår.. men ja. det var bara 50 minuter sen... hehe) så graattis gumman! hoppas din dag var underbar. jag saknar diiig!


HELVETESJÄVLAKUKFITTA. jag har skrivit förmodligen VÄRLDENS längsta inlägg. svinbra var det också.
SEN FÖRSVINNER DET BARA HELT PLÖTSLIGT?!??! blir så jävla arg. jag får lust att gråta.
men det är nog också för att jag håller på att försöka sluta snusa. är inne på min 3 dag utan nikotin nu och jag är jäävligt grinig ska ni veta.
eve flyttar imorgon, jag kommer sakna henne.
det blir nog ingen fest imorgon med min emmy för jag har fått 6 blåsor. varav endast en av dom befinner sig på läppen. resten på typ hakan?! så jävla äckligt. ser ut som ett äckligt jävla troll eller ja. uteliggare. ni får välja själv..
igår pratade jag 2 ½ timme med sandra i telefonen medans joel låg och sussade i bakgrunden! snart kommer hon hem och jag längtar. idag åt jag och jolle middag hos pappa med hela familjen. det är alltid lika mysigt. till jul kommer farfar och eva! jag saknar dom, så det ska bli så himla kul att dom kommer upp i jul :)

(sådär, det var en jävligt kort version av allt jag hade skrivit innan)

även fast jag ser ut som ett jävla härke med blåsorna, har en tofs mitt på skallen och mjukiskläder så kommer ändå joel och pussar på mig. jag älskar honom för det. jag älskar honom även för att han skickar sms 'fan vad du är söt' när vi sitter bredvid varandra i soffan. och jag absolut inte ser fager ut. men han menar det verkligen.. jag vet det.
och att bara känna så, att han älskar mig ens en gnutta lika mycket som jag älskar honom, det är det som gör mig så jävla lycklig! för varje gång jag ser honom så blir jag glad. ända ned i magen känner jag hur himla glad jag blir.
varje gång han kramar om mig.. pussar mig på pannan innan han åker iväg på morgonen. hur mycket jag saknar honom när jag inte ser honom på bara några timmar.
det mina vänner. det är kärlek.
vet på ett sätt att det alltid är dig jag velat ha. utan att själv veta om det..
aah vad blödig jag blev nu. men, well, är skönt att skriva ned sina känslor ibland. och förlåt alla singlar där ute. jag vet att ni kommer skriva nån töntig kommentar nu. men, både du & jag vet att det hela bottnar i avundsjuka. sooo.

nu ska jag gooosa ned mig i sängen och pussa med mina äckliga blåsor på det vackraste ansiktet jag vet i hela världen.



en gång fick jag ett sms av honom:
'everytime we meet i skip a heartbeat'.
hade aldrig kunnat säga det bättre själv... åååh! SÅÅÅ kär :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tänk på att blåsorna kan smitta bara. man ska vara försiktig.

2008-12-13 @ 10:20:15
Postat av: Evelina

fan vad stolt jag är över dig för att du klarat dig så långt utan snus hittills.. Du kommer att fixa det! :)

2008-12-13 @ 13:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0