Wish you were here

Då var det helg igen då. Och jag jobbar. Fre-lör 18-04 och sön 18-01....... Har hört att Boddan öppnar i helgen, och dom flesta jag känner (som då bor kvar här) ska göra något roligt. Men nej. Jag jobbar.

Nåja. Nu har jag nyss vaknat och snart blir det prommis igen. Men först gröt till frukost.
Ikväll kommer mamma & co hem, förmodligen som små negrer............
Så detta blir sista dagen jag är här. Eller ja. Tar hand om hundarna alltså.
Imorgon ska jag hit igen och titta på dom. Mamma alltså.

Nej nu måste jag skynda mig. Måste bara höra av mig till Carin om hur det är i Norge. Men det går snabbt!
Tidsoptimist som jag är......... : )
Förresten! Som jag sa skulle någon annan träna oss igår, och det blev jag som fick ett samtal av Gunni att hålla i träningen. Så vi var 5 pers, jag, mallan, eve, lollo & ange. Måste fan säga att jag är stolt över oss, vi tog hela träningen på allvar och körde oss heeelt slut! Kan knappt sitta på toaletten idag! haha.

Puss och kram i en lian

Note to myself: mån 21-22.30 (a), ons 19-20,30 (a), tors 18-19,30 (h)  


Kommentarer
Postat av: anna j

vafan jessica du kunde ju inte jobba igår !!!

jag far tisdagmorgon..... : /

men du får ta och komma och hälsa på ; ))

2008-08-24 @ 15:49:18
URL: http://pannannan.blogg.se/
Postat av: cariiin

hej gumman;)

söt du är som tänker på mig,har skaffat blogg nu

carinbergdahl.blogg.se :)

love you

2008-08-27 @ 17:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0