Då vare onsdag igen då..

Idag har jag hunnit göra en massa saker. Känns det som iaf..
Var ute och gick broarna runt, eller vafan det nu heter, och det tog fan 1 ½ timme av mitt liv, sedan till pappa för att hälsa på Linns kompis Agnes lilla hundvalp.. Ludde, 9 veckor. Fyfan vad söt. Jag ville bara äta upp honom!!!

Sen så har Ida varit på intervju idag, så jag håller min ena tumme på att hon får jobbet :D
Vill även gratta mina BB till deras nyfunna jobb. Ingen kommer sälja så bra som ni. hehe.
Sen åkte jag med pappa & co och åt på max.......
men det var lugnt. för vi hade träning ikväll. så 19.30 befann jag mig på boden arenan och tränade lite boll. Max och Kekke har tränat oss i några veckor nu, mycket fys har det blivit. Men det är skönt när det väl är över. Då kan man ju känna sig lite duktig!
Imorgon har vi också träning. Denna gång på Hildurs och med någon annan tränare. Vi vet inte vem ännu, men det lär vi ju märka.

Nu ska jag kika på ams lite om vad som finns. Nått nytt jobb måste jag väl ändå kunna hitta mig.

Imorgon blir det prommis igen. Har hållt oss 3 dagar i rad nu, och faaan att vi ska hålla det här nu. Jag ska fan inte gå och bli fet igen! mohahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0