'kaffebröd' hahah

Igår så blev jag bjuden på middag på panelen av J, det var så jävla gott så jag är fan fortfarande mätt (och stinker vitlök)!! Mmm! Idag när jag vaknade så tänkte jag & mamma ta en promenad, men då vi såg vädret så fick vi tyvärr skita i det. Jävla skit.

Igår såg vi även 'Så ska det låta' och det nya 'Carina Berg flyttar in'. Så ska det låta var som vanligt bäst och jag skrattade många gånger åt Carina Berg. Hon är som härlig, jag gillar henne.

Hann egentligen inte skriva något, måste packa väskan, gå till Sandra, äta hos farmor och sen ta bussen till Luleå. Blir nämligen en heldag/kväll/natt med Eve som ska sluta i utgång antingen på Cleo eller Magma. Längesen jag var ut i Luleå, och lika längesen jag var ut med Eve. Så jag längtar!
Imorgon kanske jag åker och badar med Lisa (lillasyster) om jag inte mår alltför dåligt och om pappa och dom inte gör något annat. Hon frågade mig nämligen igår. Men vi får se.
Sen är det ju söndag imorgon också....... (NEHE?!). *Sakna*

Ha en bra lördag!
 
Någon dag är jag din jakttrofé som du övergav

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0