Idag så saknar jag!!

Jaha då var det lördag igen. Är det någon mer än jag som tycker att veckorna bara rusar förbi? Det är inte bra.. för ju längre tid som går, desto längre är jag arbetslös och desto mindre pengar kommer jag att ha. Så snälla tiden, gå inte fööör snabbt!

I torsdags så var ju Eve i Boden, så jag, Carin & Eve bestämde oss för att ha en mysig liten vinkväll med allt vad det innebär. Snacks, skitsnack och tjejsnack. Eves kompis Natalie kom också förbi. Allting spårade självklart, men det var väl det som var meningen också. ha ha. Hade en jävligt rolig kväll med er mina tjejer! Var hemma vid 02, kände mig duktig när jag både tvättade bort sminket och borstade tänderna. Japp. Igår så vaknade jag och mådde jävligt bra faktiskt.

J var på Ikea och när han kom hem så blev det en massa fix. Så nu ni så har vi ett nytt databord, en (jäävligt) snygg sänggavel (ellllller?), nya knoppar till köksluckorna, nya mattor i hallen och köket, en hylla i vardagsrummet och en massa småplock. Så hann precis fixa klart databordet (inte för att jag gjorde ett skit, men jaa...), sen åkte vi till mamma och såg 'Så ska det låta', som vanligt var det bra. Älskar Settman.
Men sen hem igen och fixa det sista, dammsuga osv. Bra att vi hann städa innan söndag när J's föräldrar kommer till stan och bjuder oss på mat. Idag har jag vaknat, var förbi Carin en sväng och hämtade Eves kamera så att ni ÄNTLIGEN får se lite bilder....... ha ha. Sen förbi Sandra en sväng och hämta lite outfits för kvällen. Har ej bestämt mig ännu dock.



1. Före databords-bytet
2. Vardagsrummet efter bytet
3. Vårt lilla kök
4. Den OTROOLIGT snygga (men behövliga) sänggaveln. Och nej jag orkade inte bädda sängen innan jag tog kort......

Ikväll så blir det lite partaj med Hanna. Och förmodligen Carin, Annica & Johanna också. Ska bli himla trevligt. Men först så kommer mamma & Elin på besök med fika och jag ska faktiskt bjuda på te. Mys.

FÖRRESTEN, ingenting är faktiskt roligt nu när S & E är borta. BBB 4-evaah som sagt. Håller tummarna idag dock på att ni spöar norskorna. Håller en liten tumme för herrarna också! Ha ha. Iallafall, ni saknas här hemma med mig!! Ida-Marie, Kärran, Carro, Moa - VART FAN ÄR NI?! Snart är det dags att komma hem och hälsa på tycker jag allt. Nej idag fick bli en liten 'saknandes-dag'.. Ehm.. Ja. Tja


Där har ni lite bilder från i torsdags, ha ha.
Trackback
RSS 2.0