livin la vida loocaaaa

eller? ja igår var det ju seriepremiär och vi VANN! med 23-19.. vi spelade riktigt bra stundtals. spec den sista kvarten! så vi tog hem segern :) match igen på lördag, kl 12.00 mot Umeå. Hildurs. (smygreklam)

så avtalet löd alltså; om vi vinner så har vi lagfest. och vi vann ju. och lagfesten bestod av mig själv, emmy, åsa, sandra och malin. sen kom även en outsider, kajsa. vi hade det sjuukt roligt hemma hos sandra.. längesen jag skrattat så mycket och så länge! haha. men tecää var väl ingen hit direkt. men men. bättre lycka nästa gång. eller nått.

idag var vi och kikade matchen BBK div1 spelade. dom vann dom också. så det var ju bra!
annars har jag inte alls gjort så mycket. mest bara slöat. typ.

söker jobb som en galning. jag gillar inte arbförm. han var otrevlig och jag vill aldrig mer dit. haha. som en 4åring. men men, det löser sig. det brukar allt göra.. "det lööser sig, det gör det alltid"... det kommer fixa sig till slut! osvosv.

nej nu börjar jag bli trött. ska nog sova.. japp det ska jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0