då/nu/fram.. tiden.

igår var jag och John hos farmor och åt lunch innan J skulle åka vidare till jobbet kl 13. då sa folke att jag skulle få 200 kr om jag gick till arbetsförmedlingen och anmälde mig. och sagt och gjort, jag begav mig dit idag. men då gormade det sig en massa så jag måste dit imorgon igen. har nämligen glömt bort mitt användarnamn och lösenord till ams hemsida. så klok är jag..

igår var det ingen träning och jag gjorde ingenting på hela dagen. eller jo. jag såg bridget jones 2 och my super-ex girlfriend. idag tänkte jag se Superbad. har nämligen hört mkt om den filmen.. att den ska vara bra alltså. aja. får vi väl se..

idag är det träning!! och jag längtar. i helgen så ska mina 89tjejer spela JSM på hildurs och jag har lovat att stå i kiosken och att dela ut matchens-lirare grejer! hehe. så det ska bli roligt.
anna frågade om jag ville följa med dom ut på lördag, men jag vet ej om jag är så sugen. för det första så har jag inga som helst pengar och för det andra så är det helgen före löning. kanske är mer värt att gå ut nästa helg istället.. just ja! nästa helg, närmare bestämt på lördag, så har vi seriepremiär på hildurs! tror det är kl 15. men återkommer om det lite närmare! för alla som läser min blogg ska fanimej befinna sig där då! 20 spänn kostar det. men jag har ett säsongskort om ni vill köpa. det gäller både krokens herrar och krokens damer. endast 200 kr. KÖPKÖPKÖP! haha.

nu ska jag äta min daggemacka som jag har varit och köpt. den nya, köttbullemackan är himmel def. på jorden. i love it!

fan vad jag längtar tillbaka ...


Kommentarer
Postat av: petra

jadu tror det är typ två-två och en halv typ. : / Jobbar du något annars då?

2007-09-20 @ 18:02:55
URL: http://petraisaksson.blogg.se
Postat av: åsa

känns bra lagmamma att du kommer till se till oss i helgen ;) pusspuss baby

2007-09-21 @ 18:36:43
URL: http://asaasa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0