lite senare, lite äldre.

nu är klockan lite mer och jag har ju blivit några timmar äldre än förra gången jag skrev. och jag känner det verkligen!
åt mina mackor, har tittat på 6 avsnitt av gilmore girls. eller 5 kanske. men många. och jag har ont i nacken efter att ha legat i sängen hela dagen.. eller inte hela. men ja. fan vilken datanörd jag är.. har så mkt att göra om dagarna så jag till och med skriver blogg 2 gånger på en dag. måste vara nått rekord av nått slag. iaf för en jessica kullbrandt.

neej nu ska jag vidare.

BTW, JAG IDA OCH KÄRRAN HAR VÄRSTA PLANEN FÖR SLUTET AV NOVEMBER!!! AND I´M LOVING IT!! och ber till gudarna att jag ska hitta pengar nånstans!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0