idag är en dag mer än igår

har nyss varit på stauun med emmy och käkat på dagoberts. men det var bara jag som åt. emmy fick mina tomater.. för det är alldeles för nyttigt för mig. faktiskt.
idag är det träning.. 17.00-18.30. skönt med 1 ½ timme på hildurs! i helgen så spelar tjejerna steg 2 i jsm. jag kanske följer med dom och kikar.. om det finns plats i bilen,
annars blir det att se herrarna spela på lördag kl 15.

imorgon efter john har slutat jobbet så ska han bjuda mig på panelen. det ska bli mysigt. och gott! jag ska nog äta tills jag spyr.. sen blir det nog idol hos min kära mor. om jag nu inte tar mig till eve i luleå och festar med henne.. måste höra med henne idag vad hon tycker. annars så blir det att gå ut med carin och gänget på lördag i boden istället.

vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0