and hey there delilah!

jadu idag är det onsdag. onsdag innebär ingen träning.... när jag vaknade idag så var jag och john och köpte toapapper. 24pack. john vågade inte bära den, så det fick jag göra. tvål. tvål köpte vi också.. och john köpte vax.
sen kom jag hem. satt framför datorn.. sen bestämde jag och carin att vi skulle ta en prommis i det fina vädret. här emellan hann jag också ringa till Guldfisken 2 ggr och söka efter den där jävla personalansvarige. men ingen tur där inte.. ska försöka igen nu snart. annars får jag väl ringa imorgon då.

så nu är jag hemkommen efter en trevlig prommis med carin, lova och loke.
ska nog käka lite rostade mackor som middag. det lät gott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du kan ta mackan du lämnade igår istället;)

2007-10-17 @ 17:35:36
URL: http://annie-ls.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0