you make the sun come up

jaha så om några timmar bär det av neråt, mot stockholmo med tjejerna. jag ska hejja som aldrig förr. så när jag kommer hem så ska jag ha ont i halsen! det är bäst för er att ni vinner, annars jäävlar. för inte fan tänker jag ha ont i halsen i onödan ska ni veta!

sandra har ju då skrivit en krönika i nsd idag (jag är som en stolt mamma, haha) men jag hittade iaf en jävligt rolig grej..




haha jag är inte grym på paint, men om ni ser den röda pilen där.. HAHAH. fan vad jag skrattade när jag såg det..

ajaaa.. kanske ska börja packa snart. jag hatar fan att packa.. vet aldrig vad som är viktigt att ha med sig. nåja, datorn hänger med iaf, bara för att jag ska kunna nörda så mycket som möjligt. ellller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0