sitting here and trying to entertain myself

det sjuka är att jag sitter på toa nu och skriver detta. för jag har hittat ett trådlöst nätverk i mitt hus (tack Britt) så jag är lycklig. haha. livet är allt bra när man blir glad av småsaker.

idag så har jag städat undan lite här hemma. john lämnade mig en lista, hahah. jag skrattade när jag vaknade och läste den. så sen vid 17,30 så kom johns föräldrar och mormor hit. vi åkte och hämtade pizza och sen kom john hem från jobbet så då käkade vi. pizza åt vi. och jag som ska smulla i mig en pizza imorgon också.....

imorgon då, LAGFEST. YEAAH LET´S GET THIS PARTY STARTEEED!! ahahhaah. jag döör..
iaf.. först så ska nog emmy, åsa & sandra komma hit innan så vi kan fixa oss och sen kl 18 så är det samling på kansliet. då ska vi käka från chili chili och sen blir det en massa skoj, hoppas jag! och sen utgång. jag håller mina tummar att det är på boddan alla ska vara imorgon.. jag hatar fan tc.

nu ska jag nog gå från toan.. och lägga mig i sängen och glo på one tree hill (min nya serie). har just klarat av alla gilmore girls säsonger (7?!).. sen följs ju även desperate, greys, heroes......................
måste nog skaffa mig ett liv.
iaf, kärringen från guldfisken har inte ringt i veckan. jag som tom varit duktig och skickat ett mail och frågat en gång till!!
nåja. vi får hoppas det löser sig med jobb. annars vet jag ärligt talat inte vad jag ska ta mig till?


HIF-BBK TISDAG 6/11 KL 20.00 HILDURSBORG.

(fan jag är ju så jävla cool så hälften vore FAN nog)


Kommentarer
Postat av: ?

skitbajs

2007-11-04 @ 16:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0