läskigt

det är fan läskigt hur nervös jag är inför matcher alltså. jag är sådär nervös så man bara vill skita ner sig. det är värst på morgonen innan.. när man vaknar.. ska sätta upp håret.. kanske tvinga i sig en macka.. sen får jag också panik över att jag måste skita innan samlingen för när man väl kommit dit är det försent. då ska man byta om, prata, värma upp (och här emellan så vill jag nästan spy av nervositet).. och man kan ju inte gå och skita mitt under uppvärmningen för då har man ju klister på händerna och då fastnar pappret på händerna och det är i princip omöjligt att göra sina behov. man kan typ inte ens kissa. för det andra så har man ju redan satt shortsen så som dom ska vara, så om man går på toa så kanske man förstör det.

nåja det var nog med nervositetssvammel. nu ska jag nog försöka sova.. såg just svensson svensson, jag skrattade.

imorgon match alltså. 13,00 mot nordmaling... wish us luck!

Kommentarer
Postat av: olalaaaa

sluta va nervös..

2007-11-11 @ 04:26:08
Postat av: mallan

HAHAHAHAHA.. du är fan inte klok ibland ;)

så söt du är :D:D

2007-11-11 @ 20:18:27
URL: http://nallam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0