jag har lite att göra........ ellller?

märkte att jag hade en annan rolig konversation med ola också, haha.

Ola Borggren säger (11:32):

du måste se surfs up om du inte gjort d

Ola Borggren säger (11:32):

fan glömde ju blogga ner den roliga incidenten som hände igår

Jessica säger (11:32):

en film eller?

Jessica säger (11:32):

vad hände? haha

Ola Borggren säger (11:34):

ha ha skulle nerå ge en dvd till en kompis å satt å surra 1min i bilen..sen drog han, jag i tshirt rycker i dörren å inser att klockan är efter 20.....SNABB panik med tanke på att d var kallt ute...ringde syrran å hörde om hon har en nyckel till morsan, icke......tänker tänker tänker..träffar ett par som "ser ut" att va påväg mot vårat hus men dom bodde inte där ha ha....var så HÄR nära att ringa

Ola Borggren säger (11:34):

till emmy å be henne ringa till sandra innan jag fryser ihjäl ha ha

Jessica säger (11:38):

hahahah

Jessica säger (11:38):

vad hände då??

Ola Borggren säger (11:38):

måste börja lära känna grannar tror jag. .



Kommentarer
Postat av: mallan

*skrattar*

schysst slutsats han kom fram till!

2007-11-21 @ 11:48:52
URL: http://nallam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0