förlååååt!

förlåt kära styvfader anders för att jag inte skrev om dig i bloggen när jag skrev om alla andra!! jag känner mig som en väldigt dålig människa och jag hoppas att du kan förlåta mig för detta lilla misstag.
jag värdesätter ALLT du har gjort för mig, köpt mig nya mobiler, övningskört med mig, skällt på mig när jag behövde det. ja, allt som en styvpappa ska göra har du gjort. du är som en extrapappa, och har varit det i snart 14 år!!

jag ville bara säga att jag älskar dig. du äger en bit av mitt hjärta tillsammans med alla andra......... <33
(har tyvärr ingen bild på denna underbara människa)

Kommentarer
Postat av: Stepfather

"lilla misstaget"????
12 november har jag faktiskt
varit din underbara styvfader
i 14 härliga år.....

2007-11-04 @ 19:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0