13:e november

jag har kommit fram till att jag skriver väldigt konstiga saker i min blogg. inget intressant överhuvudtaget..?

jag har också kommit fram till att jag lyssnar sönder låtar. helt sjukt. så alla bra låtar är skitdåliga för mig... väldigt konstigt. som för ett tag sen lyssnade jag sönder timbalands apologize.. och idag är florence valentin med pokerkväll i vårbygård utsatt. har redan lyssnat på den 8 gånger. på typ 10 minuter.. nä, men nästan.
måste nog sluta med sånt.. det är en sån där dålig ovana jag har.

på tal om något annat så mår inte min mamma alls nå bra. men jag hoppas det blir bättre snart.. jag vill att du ska må bra mami! puss! 

i helgen då, ja i lördags så hade jag sandra och emmy det väldigt trevligt på tecä. i helgen så har min papa hyrt hela bowlinglokalen så det blir att käka middag där och spela moonlightbowling och så. vi kanske har match på söndag.. det hoppas jag inte. vill att den ska vara på lördag istället! jag funderar på att åka till luleå på fre då isf. kanske gå ut med eve..?
nått roligt vill jag göra. få tänka på nått annat.. eller nått.

vi vann matchen i lördags förresten! 30-25.. så det var ju bra. så jag slapp vara nervös i onödan. ellller?

jag och carin har ingått en pakt. nu får det fan vara slut med godsaker! jag sätter stopp för det här och nu. det enda vi får äta är om man är hos någon och dom bjuder på fika. då får man ta en bulla.
dricka har vi inte hunnit gå igenom...? kolsyra är en annan ovana jag har. spelar ingen roll om det är cola eller bara vatten som är kolsyrat. det är som själva kolsyran jag vill åt. som tur är så fick ju john en sodastream i present av mami när han fyllde år, så det är ju bra. men vi har slut kolsyra i den.. måste köpa ny...

jaja. ikväll är det träning!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fick han den bara av mamsen,eller

2007-11-13 @ 17:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0