Tillbaka till 40-talet

Har just varit hos farmor och käkat. Varje gång jag varit där så luktar, nej ursäkta STINKER, hela jag matos. Alla kläder, tillochmed BH:n?! Och håret. Jag hade ju fan inte ens tänkt duscha idag innan jobbet, men nu blir jag nog så illa tvungen! Helvetessatan så jävla jobbigt. Jag tycker verkligen inte om att duscha.. Det är så förbannat kallt när man kliver ut ur duschen. Dessutom så vill jag ha ett badkar (dock inte lika äckligt som Sandras, mitt ska vara rent) så man kan mysa med ljus och grejer. Inte för att jag tror att jag har någon ro till det. Men ja. Tanken som räknas.

Insmorningen har nu börjat............. (att den egentligen började igår behöver ju ingen veta......)

Kommentarer
Postat av: mallan

hej mitt mobilnummer funkar inte, något fel på telefonen! Ringer dig från ett annat nummer, tänkte hämta upp dig strax efter halv tolv till jobbet, om du vill ha skjuss? Har bilen idag :)

2007-12-14 @ 11:00:14
URL: http://nallam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0