sentimental dag..

jag läste lite äldre blogginlägg och såg en kommentar som min mamma hade skrivit. det så fruktansvärt fint så jag ville bara dela med mig!

Postat av: skalleper

LIlla älskade gumman min,allt blir bra ska du se,är inte redo att kasta in handduken än ska du veta.Du ska inte vara ledsen för jag är glad, har bara 2 skitbehandlingar kvar nu, 6 veckor och sen är det värsta över, strålning är ingenting mot cellgift!Jag är så glad att jag har dej och John, blir så lycklig när jag får prata med dej och vara med dej,du är ljuset i mitt liv, utan dej vore jag inget....Kanske låter lite klyschigt men det är sååå sant.Och förresten så är jag inte sjuk, det jag gör nu och framåt är bara behandlingar för säkerhets skull som du vet.De har ju inte hittat något i min kropp som är fel!Och det kommer inte att finnas något framöver heller det är jag säker på, jag ska leva tills jag är 120 och du 100 , vi kom ju överens om det kommer du väl ihåg????Jag älskar dej också, mer än du nånsin kan förstå.Tack för att du finns för mej alltid....puss puss nu ska vi vara nu ska vi vara glada!!!!!!!!!!!

mamma kallar sig själv för skalleper. oerhört roligt faktiskt.. min mamma är snyggast! hon är även den mest underbara och ärliga person jag nånsin kommer att känna i hela mitt liv. hon går alltid först. när det gäller allt.. så är det bara. och så kommer det alltid vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0