Mina 100

1. Jag är nå så jävulskt lat. Till och med så lat att jag tycker det är jobbigt att gå till Coop (andra sidan gatan).
2. Jag klipper aldrig naglarna. Jag låter de gå sönder av sig själv.
3. Jag har inte sett en enda Star Wars-film.
4. Jag duschar högst 2 gånger/vecka. Ha i åtanke här att vi tränar/har match minst 3ggr/vecka.
5. Att städa/diska är bland det värsta och tråkigaste jag vet.
6. Jag har över 500 sparade sms i min mobil.
7. Jag ringer minst 2000 minuter i månaden, det är i pengar nästan 1400 kr.
8. Jag har inte bytt sängkläder sen.. typ.. i somras? Eller ja. Sep/okt?
9. Om jag fick gå om gymnasiet skulle jag välja bygg/fordons eller elprogrammet.
10. Det finns mjölk som gick ut i oktober i min kyl.
11. Jag har löjrom i min frys.
12. Jag har aldrig varit orolig för att det jag äter ska göra mig fet (vilket jag kanske borde göra).
13. Jag har aldrig haft en allvarlig depression.
14. Ibland kan jag tycka att det är lättare att umgås med killar än med tjejer.
15. Jag har minst 6 personer som jag berättar allt för.
16. Ibland öppnar jag käften lite FÖR ofta.
17. Jag har ätit bajs när jag var kring 1 år. Min egen korv tog jag upp från blöjan och åt. Typ som en korv.
18. Jag har 'bara' känt Ida & Kärran sen 2:an på gymnasiet, men ändå står ni mig närmast.
19. Jag har ljugit om mig själv för andra.
20. Jag äter en gång/dag.
21. Jag saknar skolan. SPE03!
22. Min mamma är min bästa vän. På alla sätt och vis.
23. Jag hatar att bråka med vänner.
24. Jag har väldigt lätt för att be om ursäkt om jag gjort något fel.
25. Jag gillar att flörta.
26. Jag har storlek 40 på mina fötter.
27. Jag har lånat Kärrans legg innan jag fyllde 18.
28. Jag kan hålla hemligheter.
29. Ibland kan jag vara mer sugen på Mcdonald´s än MAX.
30. Mina 2 månader i Göteborg hos Ida var nog dem  2 roligaste månaderna i hela mitt liv.
31. Jag anser själv att jag är väldigt social och öppen.
32. Jag har ofta förutfattade meningar om folk.
33. Jag brukar vara snabb på att döma människor.
34. Att festa med ett helt killgäng kan vara bland de roligaste sakerna jag vet. Iaf om Björn är med.
35. Jag har stulit pengar av en familjemedlem.
36. Jag har snattat för, sammanlagt, säkert 10.000 kronor under perioden 6:an,7:an, 8:an.
37. Jag har varit otrogen mot folk jag varit tillsammans med.
38. Jag gillar att läsa.
39. Den jobbigaste perioden i mitt liv var när min mamma hade cancer.
40. Jag är beroende av kolsyra.
41. Jag äter hellre chips och naturgodis än vanligt godis.
42. Ibland tror jag att jag saknar ett samvete?
43. Jag pratar i telefon minst 2 timmar/dag.
44. Jag har INTE halebop.
45. Jag har 25 bloggar på 'mina favoriter'.
46. Jag är verkligen inte en morgonmänniska.
47. Min garderob ser ut som en blandning mellan Irak och .... ja. Kaos helt enkelt.
48. Jag äger säkert 20 par skor.
49. Jag skrattar åt mina egna skämt.
50. Jag gillar inte det här påtvingade 'myset' efter samlag.
51. Jag kramas hellre än kysser.
52. Jag går alltid på toa med öppen dörr, spelar nästan ingen roll vart det är.
53. Jag har aldrig gömt mig inne på toa innan/efter idrotten och bytt om där.
54. Jag gillar min bror, han är exakt likadan som mig.
55. Jag kan störa mig på människor som är feta (120kg) och ändå är på MAX och käkar.
56. När jag bodde hemma brukade jag plantera mina snorkråkor under databordet.
57. Jag har många gånger smitit ut genom källarfönstret för att kunna gå på fest.
58. Jag är inte en sån som smörjer in mig varje dag med hudlotion.
59. .. dock är jag beroende av lypsyl.
60. Ibland när nån ringer och jag ser det, så brukar jag inte alltid orka svara.
61. Jag arbetar på Sillen. Kvällstid. Nån som vill s k j u t a mig?
62. Jag pratar inte med folk på Sillen, som jag inte känner sedan tidigare.
63. Jag brukar sno med min Johns systemkamera.
64. Jag snarkar som en gris när jag sover.
65. Jag tvättar inte alltid händerna efter jag varit på toaletten.
66. När jag hade lön, så var den slut den 1:a. SENAST.
67. Min bästa resa kommer alltid vara Bulgarien-05.
68. Jag brukar vika ned mig, även om jag vet att jag har rätt.
69. Jag vet inte om jag nånsin har hört ett rykte om mig själv som stämmer?
70. Ibland får jag storhetsvansinne och tror att jag är den folk gillar att snacka mest skit om.
71. När jag sover måste det vara kolsvart och knäpptyst i rummet.
72. Jag använder en gammal tandborste som nagelborste.
73. Jag gillar nog all mat förutom pölsa och lever.
74. Senapssill är något jag skulle kunna äta som snacks.
75. När jag var 5 år så var det enda jag ville äta suströmming.
76. Jag MÅSTE slå av ljudet på tv:n när det är reklam.
77. Jag hatar att använda jeans.
78. Jag hatar när folk försöker få mig att inte nysa.
79. Jag har inget favoritband.
80. Jag tror aldrig att jag har lyssnat igenom en hel skiva och tyckt att alla låtar varit bra.
81. Jag håller ena handen för ögat när jag ser en skräckfilm.
82. Jag tycker att Gry Forsell är den mest störande tv-personligheten jag nånsin sett.
83. Jag saknar Agneta Sjödin under nyhetssändningarna.
84. Jag följer 4 stycken serier.
85. Jag klär inte på mig på hela dagen om jag inte ska utanför dörren.
86. Jag är kass på att tvätta bort sminket på kvällarna.
87. Jag kan skriva sms sjukligt snabbt.
88. Jag har varit med i kalottlaget och länslaget och även hunnit vara på ett norrlandsläger.
89. Mitt rekord i mål under en handbollsmatch är 8.
90. Jag får 3 förpackningar av Toffifee varje jul av min fader.
91. Jag älskar att ge bort presenter/julklappar.
92. Jag mår dåligt om jag inte får uppskattning.
93. Komplimanger är bland det bästa jag vet. Både ge och få.
94. Jag har aldrig fått en blackout när jag festat.
95. Jag är helt tondöv.
96. ... ändå sjunger jag mer än gärna.
97. Jag bär med mig 2 mobiler vart jag än är.
98. Jag tycker det är skönt att gråta.
99. Jag är väldigt bortskämd av vissa personer i min släkt.
100. Jag har fått en låt skriven till bara MIG. 

Snodde idén av Evelina, så ni vet!


Kommentarer
Postat av: sandra

HAHAHAHA jag dör, jag tamefan dör
men jag gillareeej ändå, även fast du kletar snorkråkor och har äckliga tånaglar

2007-12-19 @ 02:36:54
URL: http://ssandrak.blogg
Postat av: ola

pölsa e bra, mcdonalds är förståerligt, 40??! puss ;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

2007-12-19 @ 17:27:38
URL: http://olaaa.blogg.se
Postat av: louise

tänka sig, jag hade också 25 bloggar på favvisar, soulmates maybe?

36. Jag har snattat för, sammanlagt, säkert 10.000 kronor under perioden 6:an,7:an, 8:an.
63. Jag brukar sno med min Johns systemkamera.
57. Jag har många gånger smitit ut genom källarfönstret för att kunna gå på fest

GÄÄÄNGSTAHHH?!

2007-12-19 @ 18:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0