JAG älskar att dansa

ja lördagen var riktigt trevlig faktiskt. jag, emmy, sandra, emma, lollo & åsa samlades hos sandra. senare kom även sebbe och hans kompisar dit. och sen en massa annat löst folk. haha.. blev rätt mycket folk i lilla ettan kan jag då lova er. men många pussar, lööve och skratt senare var vi på tc och slapp kön. så jävla skönt eftersom det typ snöregnade och var kallt!! haha. we danced the night away! ellller? jag spenderade kanske inte lika mycket tid på dansgolvet som jag hade velat, men men. det kommer fler helger. det var ändå så jävla smockfullt överallt såå.. vad har hänt förresten med alla lulebor som är på tc?! jag gillar det INTE. som jag och björn kom fram till igår över vårt vanliga söndagssamtal att det är fan vårt territorium!! (fan så jag känner mig cool idag. helt sjuukt!)

söndagen spenderades som vanligt hos sandra med massa gotta och självömkan. 'jessica is bakis, söndag & vad fan hände igår lixom?! ;)'..................... var hemma igen till parlamentet, sen somnade jag vid 12. vaknade imorse kl 13 och har inte gjort ett skit sen dess. eller ja, det vanliga. facebook, msn, ams.. iofs, så har jag faktiskt varit och tränat. och hör och häpna, vi var HELA 7 stycken på träningen. dålig stil tycker jag. när vi, efter härnösand bara har dalat nedåt. det är ju inte så att vi tränar för mkt kanske...? spec när det bara var 4 stycken, av typ 15 som hade hört av sig att dom inte kunde komma. skärpning nu tjejer! för om vi ska göra ett uppryck så då jävlar måste vi ta i! nåja. träning imorgon.. vi kanske skulle se filmen från matchen också, ha ha ha ha ha. jaja. blir nog bra.

har förövrigt nyss sett nyaste desperate. och jag kan inte låta bli att få en klump i magen!! mest troligt så är hela familjen scavo döda, förutom lynette?! vafan händer.. den bästa familjen i hela serien upplöses?! kan ju fan inte stämma. och jag vet inte hur länge jag måste vänta för att få se fortsättningen? det nya är nog inte förrän i januari.. oh my. var tvungen att ringa sandra och förklara hur jag kände (mest bara för att inte börja gråta här i sängen där jag ligger).. kom fram till att jag tycker det är jävligt irriterande att serier måste döda någon för att det ska fortsätta vara spännande! och helst ska det vara en huvudperson också!! nej. sånt fetdissar jag. gärna en biroll. men fan inte TOM SCAVOO! ååh.. jag återkommer hur det fortlöper. HEHE. kul att jag vet att en stor del som läser min blogg ser på desperate på tvn och nu kommer veta saker som dom inte sett och inte kommer få se på iaf några månader här i sverige! mohahah..

idag sa kärran till mig att det bara är 17 dagar tills hon kommer hem! då måste det vara nå liknande tills ida, carro & moa kommer också! fan så jag längtar efter er!! jag vet att jag säger det ofta, men ja! ni är 'top of the notch' om jag säger så, haha.

en annan sak jag grunnat över... jag är en snassare av kläder (?!).  just nu ligger sandra väädligt bra till. stort + att hon bor nära och gillar samma kläder som jag gör :D hehe.

en annan rolig grej är att jag idag såg en bild på ola från helgen och kunde komma ihåg att han såg förjävlig ut i håret. vilket jag även lät honom få höra både en och annan gång på tc. jag brukar absolut inte gilla dom här mössorna som folk har börjat med (vem fan gör det, förutom dom själva?!) , men ola. du skulle ha behållt din på.
 
nu ska jag vänta tills sandra skrivit klart sin blogg och på att johan ska åka hem så att jag får sova nångång. fan det var nånting jag skulle komma ihåg att göra innan jag somnade...? kanske var det att duscha? nej jag orkar fan inte det. gör det nog imorgon efter träningen..

AND SHE´S OUT!

Kommentarer
Postat av: johanna

hejsan. vill du också ha gratis biobiljetter och
present kort hos de bästa butikerna ?
klicka på länken nedan och bli medlem.
jag garanterar att detta inte kommer kosta
dig någonting. isåfall står jag för det :) kram.

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

2007-12-04 @ 00:38:13
URL: http://www.fjb.blogg.se
Postat av: sandra

hahaha tyckte den var go jessica
kanske att jag ligger bra till för annat också?

2007-12-04 @ 01:17:14
URL: http://www.ssandrak.blogg.se
Postat av: annapanna

jessica, du kan ju inte avslöja desperate !! ;p

2007-12-04 @ 08:46:04
Postat av: Din Moa

Jessie jag saknar dig också sjukt mkt..känns som om vi har mkt att prata om, mkt som händer i våra liv..ses om 10 dagar :) typ.. love

2007-12-13 @ 14:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0