21:a augusti

ja. jag gjorde ju som en blogg.. men kom på att jag skulle lägga ned den. but now i´m back! mohaha! ehh.
idag är det tisdag och klockan 22.30 så har jag tränat 3 dagar i rad. i söndags så tränade vi i pagla. uppvärmningen var att jogga upp för paglabacken. benen var som spaghetti när man kom ner. men då skulle vi fortsätta köra intervaller i 90gradig backe. uppför! det gjorde vi i en halvtimme. sen skulle vi springa tillbaka till winternet. det är 3 km. jag trodde helt seriöst att jag skulle spy.. så dåligt tränad är jag just nu.

anyway. träning igår. nu har vi fått börja träna inomhus, så igår var det i sävast. svinroligt att få spela igen! och ikväll har vi träning igen.. 21.30! fast idag är det på hildurs. vilket är mycket roligare :D och evelina skulle också komma förbi och träna! iih. sen träning på torsdag, också på hildurs. vi har dm damer i helgen så vi ska spela 4 matcher. vi möter bbk 09.30 på lördag. be there! eller så kan ni ju kolla när vi vinner finalen ;) he he.

idag vaknade jag 09.30!! av mig själv! nog för att jag somnade kl 00 inatt, och det är tidigt ska jag säga er. helt slut efter träningen var jag.. sen såg jag simpson the movie. den var helt OK. fanns några glimtar där jag skrattade högt. fastnade sedan framför sims2 i 2 timmar (!).. tiden bara försvinner när man väl börjar spela det där. skulle nog säga att det är lite beroendeframkallande........

packade mina väskor vid 16 och tog cykeln till trångfors. hann även posta mitt brev till polisen, jag vill nämligen ha ett belastningsregister så att jag kan börja vikariera på dagis. hoppas bara jag får jobba! så om 2 veckor så ska det vara fixat.

så nu ska jag vara i trångfors i 2 dagar för att mamma min är i umeå hos nån bröstdoktor och planerar cellgiftsbehandligen hon ska få. jag vet att det kommer gå bra. jag känner det på mig. för ingenting får hända min mamma! min bästa vän och världens bästa mamma på samma gång. inte många som har det ska jag säga er! jag brukar jämföra oss med rory och lorelai. =) nu ska jag inte bli smörig. nog om allt.

ska sitta här och surpla på min varma koppen nu.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0